البرز برای برگزاری بیست و نهمین دوره از مسابقه های بین المللی جام فجر و هشتمین دوره از مسابقه های تکواندو جام باشگاه های آسیا (آقایان) آماده می شود.
کد خبر: ۵۷۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک : ضرورت رعایت استانداردهای جهانی دراین دوره از مسابقه ها، اسکان و پیش بینی تمهیدات لازم خدماتی و رفاهی، ایجاد بسترها برای حضور ورزشکاران در رده های سنی مختلف از جمله مباحث مطروحه در نشست روز یکشنبه استاندارالبرزبا رئیس فدراسیون تکواندو در شورای ورزش استان البرز بود.
انتخاب البرز به دلیل درخشش های ورزشکاران تکواندو در سطح بین الملل از جمله ' کیمیا علیزداه' موضوعی بود که رئیس فدراسیون تکواندو آن را مورد تاکید قرار داد.
هریک از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی حاضر دراین نشست نیز با تاکید بر پیش بینی تمهیدات لازم برای حضور ورزشکاران دانش آموز، نوجوانان و جوانان به بیان برنامه های پیش بینی شده دراین زمینه پرداختند.
سید محمد فولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه نشست شورای ورزش استان البرز نیز گفت: از نظرامکانات سخت افزاری و نرم افزاری درشرایط متعادلی هستیم .
وی افزود: استان البرز به واسطه موفقیت هایی که داشته توانسته گام های خوبی را در رشته تکواندو برداشته و چهارسال پیاپی است که بعنوان استان برتر شناخته شده است.
فولادگر ادامه داد: در برنامه ریزی ، ارزیابی و موفقیت البرز توانسته چهارسال رتبه نخست را داشته است و کسب رتبه برتر ' کیمیا علیزاده ' در مسابقه های بین المللی نقش موثری را در نشاط اجتماعی و جذب جوانان به فعالیت در رشته های ورزشی خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز دراین نشست گفت: تمهیدات لازم با هماهنگی دستگاه های اجرایی برای برگزاری این دوره از مسابقه ها پیش بینی شده است.
عباس غفرانی افزود: پیش بینی ظرفیت های لازم و ایجاد نشاط با برگزاری این دوره از مسابقه ها دراستان البرز از اهداف مهم بشمارمی رود.
وی ادامه داد: دراین دوره از مسابقه ها دستگاه اجرایی آموزش و پرورش با همراهی هرچه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان البرز می تواند زمینه را برای ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش فراهم کند.
غفرانی گفت: برگزاری این دوره از مسابقه ها افتخاری برای ایران اسلامی و البرز است که به دلیل برتری البرز در رشته ورزشی تکواندو طی سالهای تصمیم گرفته شده است.
وی اضافه کرد: با توافقنامه ای که پیش از این به امضاء رسیده و امروز نیز تبادل می شود امیدواریم با میزبانی هرچه بهتر بتوانیم گام های موثرتری را در ارتقای ورزش و نشاط اجتماعی درالبرز برداریم.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز نیز دراین نشست با اعلام اینکه در بحث ورزش نگاهی متفاوتی باید داشت گفت: تمام تمهیدات امنیتی برای برگزاری این دوره از مسابقه ها پیش بینی شده است.
مسلم عادلی افزود: دستگاه های امنیتی به نوبه خود با انجام وظایف محوله درکنار سایر دستگاه های اجرایی شرایط را برای برگزاری و میزبانی هرچه بهتر از این دوره از مسابقه ها درالبرز فراهم می کنند.
دراین نشست پیشنهاد استاندار البرز ریاست ستاد برگزاری 29 دوره مسابقه های بین المللی جام فجر را پذیرفت.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار