انتصاب در هلال احمر استان ایلام؛
بالاخره نه تنها تلاش های نهان وپنهان سلیمانی نتوانست برای تداوم ماموریت ایشان در کسوت مدیرعاملی استان کارساز شود ،بلکه لابیگری های قدرتمندانه حامیان آقای مدیر عامل هم راه به جایی نبرد،تا به رقم تلاشها واصرارها ،جمعیت هلال احمر کشور مصمم به این تغییر شد.
کد خبر: ۵۷۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 04 March 2018

تابناک ایلام ::ماهها بود که "محمد سلیمانی "مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بدلیل برخی حاشیه سازی ها، سیبل انتقاد رسانه ها وفضای مجازی استان شده بود. در طول این مدت سلیمانی به هر راهی متوسل شد تا از گزند تغییرات حتمی مدیریتی در امان بماند.

به واقع تن دادن به خواست نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای برخی تغییرات مدیریتی مورد خواست آنان در حوزه مسئولیتیش و همچنین استفاده از حربه لباس لری در آغاز دوران مدیریتی استاندار همزبان وی هم نتوانست دراین موضوع خاص افاقه نماید.

بالاخره نه تنها تلاش های نهان وپنهان سلیمانی برای تداوم ماموریت ایشان در کسوت مدیرعاملی استان کارساز نشد،بلکه لابیگری های قدرتمندانه حامیان آقای مدیر عامل هم راه به جایی نبرد،تا به رقم تلاشها واصرارها ،جمعیت هلال احمر کشور مصمم به این تغییر شد.

بنابراین باصدور حکمی از سوی پیوندی ریاست جمعیت هلال احمر کشور ،حسین عارفی از معاونین جمعیت استان توانست ردای سرپرستی این نهاد خدماتی وحمایتی مهم استان را بر دوش بیاندازد.

شایان ذکر است تابناک ایلام در خبر مورخه 28بهمن ماه خبر تغییر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان را در خروجی این رسانه قرار داده بود.(اینجا)

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
بعنوان کسی که از نزدیک دو بار ایشان را در برگزاری کنگره اربعین در مرز مهران دیده ام،فردیست بسیار مغرور و بد اخلاق،کاش همان سلیمانی با تمام انتقاداتی که بر نحوه عملکردش وارد بود مدیر عامل باقی میماند،ایشان اصلا" مناسب این جایگاه نیستند،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار