جلال میرزایی در دیدار با رییس دولت اصلاحات:
روزیکشنبه برای دومین بار در طول قریب به دوسال از عمر نمایندگی ،وکلای ملت اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که از آنها به بزرگترین فراکسیون سیاسی مجلس یاد می شود به دیدار ریس دولت اصلاحات رفتند.
کد خبر: ۵۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ 05 March 2018

روزیکشنبه برای دومین بار در طول قریب به دوسال از عمر نمایندگی ،وکلای ملت عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که از آنها به عنوان بزرگترین فراکسیون سیاسی مجلس یاد می شود به دیدار ریس دولت اصلاحات رفتند.

به گزارش تابناک ایلام ،در دومین دیدار نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که بیش از 80 نفر از نمایندگان عضو این فراکسیون حضور داشتند ،علاوه بر محمد رضا عارف ،نماینده اصلاح طلب استان ایلام که ریاست کمیته سیاسی فراکسیون امید را عهده دار است به ایراد سخن پرداخت .

نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی دراین دیدار خطاب به رییس دولت اصلاحات گفت : جناب آقای خاتمی شما الگوی سیاست ورزی در دین واخلاق و نماد مردمسالاری دینی برای نسل امروز وفردای ایران هستید.

جلال میرزایی با اشاره به تحرکات مخالفین دولت دوازدهم تصریح کرد: همان جریانی که درهشت ساله دولت اصلاحات به ریاست جنابعالی مشکلاتی را به بار آوردند ،امروز همان جریان با کارشکنی در مقابل دولت جناب آقای روحانی در حال  فرصت سوزی وتحمیل مشکلاتی به دولت ومردم هستند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ما در حالی با فشارهای شدید خارجی در حوزه های اقتصادی ،امینتی وسیاسی مواجهه است که همزمان در داخل نیز با مشکلات عدیده ای روبروست که برخلاف گذشته ما را در جهت مقابله با فشارهای بیرونی در موضع ضعف قرار داه است.

میرزایی ادامه داد: در حالیکه دشمنان این نظام در صددند تا باجایگزینی تهدید موشکی با برنامه هسته ای مسالمت آمیز قدرت های اروپایی و آمریکایی را در یک جبهه مشترک در مقابل کشور قرار دهند،در داخل کشور نیز جریانی بصورت هدفمند به ایجاد اختلاف در بین جناح های درون نظام وومسئولین کشور مشغول است.

میرزایی افزود: از سویی دیگر همین جریان با دامن زدن به اختلافات وبالا بردن توقعات وانتظارات به شکاف های اجتماعی در درون کشور نیز دامن می زنند.

میرزایی گفت : متاسفانه جریان مخالف دولت وتفکر اصلاحی در طول سالیان اخیر به گونه ای عمل نموده است که شخصیتهای موٍثر و تاثیر گذار در معادلات سیاسی امنیتی و اجتماعی بعنوان سرمایه های بزرگ کشور در معرض تخریب شدید قرار دارند.شخصیتهایی که بعنوان سرمایه های بزرگ کشور از نقش غیر قابل انکاری در راستای مدیریت وکنترل بحرانهای سیاسی و اجتماعی برخوردار بوده اما این روزها به صورت هدفمند در راس برنامه های تبلیغی تخریبی یک جریان خاص قرار گرفته اند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:امید می رود جریان اصلاحات با کمک جنابعالی به ایجاد اصلاحات در درون و عبور از نظام از مشکلات وچالش های پیش رو کمک کند،گرچه این مهم با موانع جدی از جانب همان جریان روبرو خواهد شد.

شایان ذکر است در جریان دیدار امروز نمانیدگان عضو فراکسیون امد مجلس شورای اسلامی ،علاوه بر جلال میرزایی تعداد سه نفر دیگر از نمایندگان حاضر به بیان دیدگاههای خود در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی وفرهنگی پرداختند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار