فرماندار دره شهر گفت: بیش از200 فضای اقامتی جهت اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۵۷۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 06 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، "علی اکبر شفیع زاده"، فرماندار دره شهر گفت: بیش از200 فضای اقامتی جهت اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اظهارکرد: این فضاهای اقامتی شامل مدارس، کمپ های استراحتگاه در پارک تفریحی سراب، میهمانسرای ادرات، 15 زائر سرا، سه و دانشگاه،خانه های بومگردی و نیز مکانهای اقامت موقت نظیر چادر های اسکان برای مسافران نوروزی در دره شهرآ مهیا شده است.

شفیع زاده افزود: با توجه به اینکه  دره شهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های توریستی و گردشگری دارد تمام دغدغه ما ایجاد شرایطی است که گردشگران با خاطری آسوده از مناظر گردشگری دیدن کرده تا در سالهای آینده به عنوان سفیری جهت تشویق افراد دیگر در زمینه بازدید از جاذبه های شهرستان اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: تاکنون به وضعیت روشنایی شهر، روشنایی پارک‌ها ، رفع نقص سرویس های بهداشتی عمومی، ترمیم جاده های ورودی شهر، برپایی چادرهای اقامتی در جوار امامزاده بابا سید سیف الدین محمد(ع) ارمو، ،بهبود وضعیت مراکز اسکان و اقامت مسافران رسیدگی شده است .

فرماندار دره شهر خاطرنشان کرد: مدیریت همه فضاهای اسکان میهمانان نوروزی  به صورت واحد و بر عهده آموزش و پرورش خواهد بود و امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی زمینه اسکان هرچه مطلوب تر میهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم گردد.

 

 

 

سیمره خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار