دادگاه عمومی بخش زرنه از توابع شهرستان ایوان در آیینی با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 07 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  همچنین در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه ، رییس کل دادگستری استان ایلام، رییس دادگستری و دادستان شهرستان ایوان، مسئولان و بخشدار زرنه برگزار شد ساختمان استقرار دادگاه عمومی این بخش نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با افتتاح دادگاه عمومی رسیدگی به پرونده ها و مشکلات قضایی مردم این بخش با سرعت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام هادی صادقی افزود: قوه قضاییه با وجود تنگناهای شدید بودجه و کمبود نیروی انسانی همت دارد کار مردم را تسهیل کند.

وی یاد اوری کرد: دادگاه عمومی بخش زرنه اولین پروژه از دستاوردهای سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان ایلام است که جهت تسریع امور مرتبط مردم این بخش مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تاکید کرد: جامعه باید به سمت و سوی صلح و سازش بیشتر سوق داده شود و در این راستا می طلبد هیات های صلح و سازش را توسعه داد.

وی با تاکید بر توسعه صلح و سازش و فرهنگ بخشش تصریح کرد: قاطعیت دستگاه قضایی بسیار مهم است و در این حوزه مردم باید اهمیت و منزلت دستگاه قضایی را دریابند.

رییس دادگستری استان ایلام نیز در این ایین گفت: از اهداف اصلی دستگاه قضایی گسترش خدمات و توسعه عدالت قضایی در تمام مناطق استان است.

محمد رزم افزود: با بهره برداری از این ساختمان علاوه بر تکریم ارباب رجوع به دنبال سرویس دهی حقوقی و قضایی اسان و قابل دسترس به مردم هستیم.

وی ادامه داد: در 11 ماهه سال جاری بیش از هفت هزار و 509 فقره پرونده حقوقی و کیفری در دادگستری و شورای حل و اختلاف شهرستان ایوان تشکیل شده است.

رییس دادگستری استان ایلام تاکید کرد: 6 بخش در تقاط مختلف استان به مراجع ذی صلاح جهت استقرار ساختمان دادگاه عمومی پیشنهاد شد که از این تعداد بخش زرنه با اولویت احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و شرکت در همایش بانوان فاطمی و سخنرانی در اولین همایش «صبر» از جمله برنامه های سفر 2 روزه معاون فرهنگی قوه قضاییه به استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار