با حضور استاندار آذربایجانشرقی؛
با حضور استاندار آذربایجان شرقی امین رفیعی فرماندار جدید معارفه و از فرج الهی فرماندار سابق تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۵۷۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 10 March 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک تبریز ، مراسم معارفه فرماندار جدید بناب در جلسه شورای اداری و در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان باحضور استاندار آذربایجانشرقی و مسئولان شهرستان بناب برگزار شد.

در آئین تکریم ومعارفه، ولی‌الله فرج‌الهی فرماندار سابق بناب با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بناب در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: شهرستان بناب در ابعاد اقتصادی و استانی مثال زدنی است و تلاش‌های اقتصادی مردم شهرستان در استان کم نظیر است.

وی با اشاره به همراهی مردم بناب با برنامه های دولت بویژه در حوزه کشاورزی گفت: دولت در جبران همراهی کشاورزان در خصوص عدم کشت پیاز موفق نبوده است و باتوجه به محدودیت‌هایش چندان نتوانسته همراهی مردم این شهرستان را جبران نماید.

فرج‌الهی تاکید کرد: سال جاری از شهرستان بناب 70 هزار تن صادرات صورت گرفته است و شهرستان بناب باید قطب تولید و صادرات استان معرفی شود.

فرماندار سابق افزود: در خصوص تولید، اشتغال و صادرات، شهرستان بناب در چهار سال گذشته همواره پس از تبریز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان در آئین تکریم ومعارفه اظهار داشت: نبایستی اشخاصی را که تجارب موفق‌ دارند به صورت کامل کنار گذاشته شوند.

ضیاءاله اعزازی گفت: کشت پیاز در شهرستان بناب متوقف شده است و در این باره مردم بخصوص کشاورزان زحمت‌های زیادی متحمل شده‌اند و اغلب این مردم یا مشکلات بزرگ مالی دست و پنجه نرم می کنند.

اعزازی با انتقاد از عدم همکاری دولت در حمایت از کشاورزان، تاکید کرد: با وجود همکاری‌های مردم، دولت چندان به موضوع اصلاح الگوی کشت توجه نکرده است و در حمایت از کشاورزان اقدام خاصی انجام نداده است.

امین رفیعی فرماندار جدید با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان بناب گفت: با همت بالای مردم این شهرستان 5 هزار نفر در بخش‌های مختلف صنعتی بناب مشغول هستند و برای ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی و افزایش تولید و توسعه صادرات تلاش‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

رفیعی با اشاره به اهمیت رضایت‌مندی مردم از ادارات تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان، مبارزه با فساد اداری و رعایت حقوق شهروندی قدمهای موثری برداریم.

فرماندار جدید بناب گفت: در دوره مسئولیت بنده اهتمام ویژه‌ای جهت پایان دادن به پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام انجام خواهیم داد.

وی از زحمات و تلاش های چهار ساله فرج‌الهی تقدیر کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم تلاش‌های فرماندار سابق شهرستان را بخوبی ادامه دهیم.

گزارش از سیروس نیکنام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
در جهاد کشاورزی بناب اعتصاب شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار