فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ایوان ۳ خرده فروش اصلی مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 11 March 2018

 

سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبازره با هنجارشکنان و حفظ سلامت جامعه ، طرح ارتقای پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده از خرده فروشان اصلی مواد مخدر بوده که در ۲ عملیات موفق پلیسی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پاسگاه انتظامی سراب دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرآیند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند ، از شهروندان خواست پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری کنند و اخبار و اطلاعات را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار