مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام پیش بینی کرد: 18 هزار هکتار از اراضی بیابانی استان در سال 97 با هدف کاهش بیابان زایی نهالکاری شود.
کد خبر: ۵۷۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 12 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضااحمدی  اظهار کرد: در سال 97 طرح 15 هزار هکتاری نهالکاری در شهرستان های مهران، دهلران و آبدانان با اعتبار 675 میلیارد ریال اجرای می شود.


وی افزود: اجرای یک هزار و 500 هکتار از زمین های شهرستان آبدانان از محل پروژه بین المللی تعمیم ترسیب کربن با اعتبار 67.5 میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.


احمدی مالچ پاشی توام با نهالکاری در گستره یک هزار و 500 هکتار با اعتبار 300 میلیارد ریال را از دیگر طرح های سال آینده دانست که در صورت تامین اعتبار مکان یابی آن انجام می گیرد.


وی تشکیل سه مورد صندوق اعتباری خرد روستایی با اعتبار 600 میلیون ریال، اعطای 23 فقره وام اشتغال زایی به متقاضیان، نهالکاری 220 هکتار از راضی با مشارکت مردم از اقدام های منابع طبیعی در حوزه بیابان زدایی است.


احمدی تشکیل 180مورد کلاس و کارگاه آموزشی - ترویجی در ارتباط با پروژه های روستاهای منطقه، تشکیل و راه اندازی صندوق های توسعه پایدار در روستاهای هدف و شروع مطالعه 44 هزار هکتار از پروژه های اقتصادی اجتماعی استان از برنامه های امسال بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار