رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایلام؛
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرح مدارس، پاکسازی پارک ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه ها و برخورد با خودروهای متخلف خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 12 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ امیر همتی  اظهار داشت: در اجرای این طرح که در راستای خواسته و مطالبات مقبول و مشروع عموم شهروندان انجام گرفته با استفاده از اکیب های گشت محسوس و نامحسوس همزمان با پاکسازی پارکها، مراکز تفریحی، طرح گشت مدارس ، برخورد با مزاحمین نوامیس و خودروهای متخلف نیز صورت گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اظهار داشت :مأموران پلیس امنیت اخلاقی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی،سلب تحرک از مجرمان و گسترش نظم و انظباط جامعه و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان با توجه به ایام پایانی سال، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ، برخورد با مزاحمان خیابانی و خودروهای متخلف که با حرکات نمایشی ،ایجاد آلودگی صوتی ،شیشه دودی،سگ گردانی ، باعث جریحه دار کردن عفت عمومی می شوند صورت گرفته و در این راستا تعداد ۱۰ دستگاه انواع خودرو متخلف توقیف وحسب دستورقضایی کلیه خودروها به پارکینگ انتقال و برای رانندگان و سرنشینان خودروهای خاطی نیز قرار مناسب صادر شد.

سرهنگ امیر همتی با اشاره به مشارکت مطلوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح ادامه داد: شهروندان شماره خودروهایی که به هرنحوی از انحاء باعث ایجاد مزاحمت و سلب آرامش عمومی می شوند را به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اعلام تا پلیس نسبت به اعمال قانون با رانندگان متخلف اقدام کند.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی باعث استحکام و پایداری امنیت اخلاقی و نظم و امنیت عمومی خواهد شد و برخورد با مزاحمان نوامیس و هنجارشکنان از اولویت های اصلی پلیس امنیت عمومی بوده و به مشارکتهای مردمی و تلاشهای مستمر تمامی یگانهای اجرائی در این جهت تاکید و از حمایت و پشتیبانی دستگاه محترم قضایی در راستای اجرای طرحهای نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار