معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از پیشرفت 42 درصدی آب‌رسانی به شهرستان ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 12 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مهندس منوچهر محمدقاسمی با تشریح عملکرد نه ماهه سال 1396 معاونت فنی مهندسی شرکت آبفا ایلام، اظهار کرد: طی سال جاری بیش از 45 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه و توجه به مسایل زیست محیطی در شش شهر ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره‌شهر و دهلران اجرا شده و طی همین مدت بیش از 2465 فقره انشعاب فاضلاب نیز در سطح شهرهای مذکور نصب شده است .

وی افزود: همچنین 8.63 کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه آب را به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سطح امورات تابعه اجرا و بیش از 908 فقره انشعاب آب در سطح شهرهای استان نیز اصلاح و استاندارد سازی شود .

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان ایلام با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شرکت، گفت: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی یکی از پروژه‌های مهم آبفای استان است که با پیشرفت 42 درصد در حال اجرا است.

محمدقاسمی با بیان اینکه در راستای تسریع در اجرای طرح فوق‌الذکر تمامی اجزاء طرح فعال و مناقصات آنها برگزار شده در مورد مشخصات فنی این پروژه بیان کرد : آغاز عملیات اجرائی 24 کیلومتر برق فشار قوی با اعتباری بالغ بر 32.5 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرائی ایستگاه پمپاژ شماره دو با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال، برگزاری مناقصه ایستگاه پمپاژ شماره 3 و تصفیه خانه با برآورد 202 میلیارد ریال از جمله آنهاست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار