یک هزار اصله نهال به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه در اخرین روز از هفته منابع طبیعی در شهرستان ملکشاهی کاشت شد.
کد خبر: ۵۷۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 13 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  امام جمعه ملکشاهی در مراسم کاشت نهال با تاکید بر اینکه کاشت نهال باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود یادآور شد: جنگل هاو مراتع سرمایه های ملی هستند که باید از آنها مراقبت کرد.


حجت الاسلام و المسلمین سید عبدلله امینی اظهار داشت: بستر حیات را فضای سبز فراهم می‌کند و در دین مبین اسلام نیز به کاشت درخت بسیار سفارش شده است.


فرماندار ملکشاهی نیز با بیان اینکه فرهنگ کاشت درخت در جامعه باید نهادینه شود تاکید کرد کاشت درخت بسترسازی برای توسعه فضای سبز است و جنگل‌ها و درختان به عنوان یکی از مهم‌ترین سامانه های حیات بخش بشر، جایگاه انکارناپذیری در تأمین رفاه، آسایش و سعادتمندی جوامع بشری دارند.


اسد قاسمی بر حفظ و احیای درختان و فضای سبز شهرستان تاکید و ابراز امیدواری کرد: شهروندان با توجه به اهمیت حیات طبیعی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند .


شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در دوران دفاع مقدس 385 شهید و بیش از 1000 جانباز را تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی نموده است.


در هفته منابع طبیعی بیش از 10 هزار اصله نهال در مناطق مختلف شهری و روستایی و عرصه های منابع طبیعی شهرستان ملکشاهی کاشته شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار