طی 48 ساعت گذشته حدود 80 هزار عدد انواع مواد محترقه ویژه مراسم چهارشنبه سوری توسط پلیس شهرستان های مختلف استان ایلام کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۷۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 13 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  این مواد منفجره و محترقه در شهرستان های دره شهر ، ایوان ، چرداول ، ایوان و مهران با تلاش عوامل انتظامی این شهرستان ها طی 48 ساعت گذشته کشف و ضبط شده است.


روز یکشنبه 30 هزار عدد از این مواد در مهران و 15 هزار نیز در شهرستان دره شهر شناسایی و ضبط شده بود.


روز گذشته نیز در چرداول شاهد کشف بیش از 12 هزار عدد از این مواد بودیم.


فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار داشت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی براینکه چند باب مغازه درسطح شهرستان چرداول اقدام به تهیه و توزیع انواع ترقه می کنند مراتب در دستور کارماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ جهانگیر زارعی افزود: در بازرسی بعمل از این مغازه ها تعداد 12 هزار و یکصد عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

 کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در شهر ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری سه نفر از تهیه کنندگان این مواد در شهر ایلام خبر داد.


سرهنگ حمید فتاحی اظهار داشت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر تهیه و فروش انواع مواد محترقه توسط یک تیم سه نفره در یکی از محلات مسکونی شهر ایلام، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی یادآور شد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ایلام و کلانتری ۱۱ با اشرافیت اطلاعاتی توانستند مخفیگاه تیم ۳ نفره و محل تهیه مواد محترقه را شناسایی کنند.

ماموران انتظامی ایوان 10 هزار عدد مواد محترقه ویژه چهارشنبه سوری کشف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از چند واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه ، با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در سطح شهر ایوان توسط پلیس امنیت عمومی این انتظامی کشف شد.


وی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم به ویژه جوانان نیست، اما با افرادی که قصد مزاحمت و بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را داشته باشند و یا حرکات مخاطره انگیز انجام دهند، برخورد جدی و قاطع خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار