مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام :
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام از آمادگی کامل صدا وسیما برای پوشش زنده رادیوی جلسات شورای شهر ایلام خبر داد .
کد خبر: ۵۷۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 13 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا شیروی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق مرکز نظرسنجی صداوسیما در طول سال بر اساس نظرسنجی از مخاطبان در حوزه‌های نیازسنجی و مخاطب سنجی،میزان اعتماد مردم استان به اخبار و پوشش خبری 78درصد است .
 

وی با بیان اینکه میانگین پوشش دیجیتال درکشور 91درصدی است  افزود : دراستان ایلام پوشش شبکه های دیجیتال به بیش از 96 درصد می رسد که این رقم از درصد میانگین کشور عبور کرده است .

شیروی از رشد 19 درصد مخاطب برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در بین مردم خبرداد ،گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 70 نظرسنجی در استان ایلام اجراشده است، که میزان مخاطب برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در سال 96 در بین مردم استان حدود 86 درصد بوده که حاکی از رشد 19درصدی نسبت به سال گذشته است .


مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اضافه کرد: میزان اعتماد مردم استان به اخبار و پوشش خبری رویدادهای مختلف استان حدود 78 درصد است که حدود 60 درصد مردم استان تلاش‌های صداوسیما استان در راستای اخبار و اطلاع‌رسانی خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند.

وی به تولیدات در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کانال ها اشاره کرد یادآور شد :حدود 700مورد ویدیو کلیپ ،650مورد عکس نوشته ،150مورد توپوگرافی و 35قطعه موسیقی تصویری از جمله تولیدات صدا و سیما مرکز ایلام در در حوزه فضای مجازی بوده است .


وی ادامه داد: مهم ترین رتبه صدا و سیمای مرکز ایلام در سال 96 در مجموعه خبری کسب رتبه 9 کشوری است که سال 94 استان در این حوزه در رتبه 23 قرار داشت .


مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، بابیان اینکه میزان رضایت‌مندی مردم ایلام از برنامه‌های سیمای مرکز ایلام حدود 82 درصد بوده که 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است، افزود : استفاده مردم استان از ماهوارطی سه سال گذشته با کاهش 17 درصدی رو به رو بوده است

وی ، با اشاره به اینکه میزان رضایت‌مندی مردم استان ایلام در حوزه رادیو از برنامه‌های صدای مرکز ایلام حدود 81 درصد است،اظهار داشت: 12هزار دقیقه برنامه رادیوی برای ایام نوروز 97 در استان طراحی شده است .


وی با اشاره به فعالیت رادیو نما ایلام در بستر دیجیتال ، افزود: مردم تمام استان به این رادیو دسترسی دارند و بر اساس نظرسنجی صورت گرفته حدود 54 درصد مردم در منازل رادیو نما را دریافت می‌کنند.

وی به کنداکتور برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز ایلام اشاره کرد و یادآور شد : برنامه های نوروزی از 27 اسفند آغاز می شوند و با توجه به ایام شهادت امام هادی (ع) نیز ویژه ‌برنامه‌های در این زمینه نیز تهیه‌ وتدوین شده است.


شیروی به مهم‌ترین ویژه‌برنامه ایام برنامه نوروز نیز اشاره کرد و افزود : مهم ترین برنامه این ایام راهیان نور بوده که تلاش می‌شود نقاط یادمانی راهیان نور استان ازجمله شرهانی، نقطه ایثار و چم هندی به طور کامل پوشش داده شود.


وی دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز ایلام در ایلام نوروز اشاره کرد بیان داشت :از جمله این برنامه ها تهیه 2 باکس فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در ایام نوروزی، اجرای برنامه مانگه شو در هر شب، برنامه جرخه جم و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و سرگرمی است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار