فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 240 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس کشف شده که باعث کسب رتبه برتر در ناجا شده است.
کد خبر: ۵۷۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 14 March 2018

تابناک فارس به نقل از برنا:سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:از ابتدای سال جاری تا کنون در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی استان فارس موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 240 میلیارد تومان شده اند.
وی با اشاره به کشف 42 تن مواد مخدر در سال جاری، خاطر نشان کرد: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به حذف 28 نفر شرور متواری در سال جاری در فارس، اظهار کرد: با تدابیر و رصد اطلاعاتی کارکنان انتظامی، 55 درصد سرقت مسلحانه و 100 درصد سرقت از بانک کاهش یافته است.
سردار گودرزی تصریح کرد: درچهارشنبه آخر سال، نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست ولی در عین حال با مخلان نظم و امنیت و کسانی که اقدام به انجام حرکات پرخطر کنند، به شدت و طبق قانون برخورد می کند.
فرمانده انتظامی استان از کشف 3 تن مواد پیش ساز مواد محترقه و 2 میلیون و 36 هزار عدد مواد محترقه کم خطر و پر خطر به ارزش 14 میلیارد ریال خبر داد و گفت: رویکرد و دیدگاه پلیس نسبت به چهارشنبه آخر سال اجتماعی، جامعه محور و محله محور است و ما باید تلاش کنیم که آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.
سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است، عنوان کرد: ماموریت های نیروی انتظامی طاقت فرسات و مجاهدتی که امروز این نیرو در کشور انجام می دهد باعث شده مورد عنایت مردم و مسئولین قرار گیرد.
این مقام انتظامی با اشاره به استقرار 431 ایستگاه نوروزی برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی، افزود: بیش از 12 هزار نفر نیرو، راه اندازی بیش از 2 هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده، آشکارسازی نقاط حادثه خیز در سطح جاده ها، تقویت نگهبان محلات به منظور افزایش ضریب امنیتی و تهیه لوح فشرده با رویکرد آموزش همگانی و هشدارهای پلیسی در تعطیلات نوروزی پیش بینی شده است.
وی در پایان با تاکید بر حضور پررنگ پلیس در مراکز خرید و پرتردد، از شهروندان خواست: حتی الامکان از همراه داشتن پول به میزان زیاد و در موارد غیر ضروری خودداری کنند و ضمن استفاده از کارت های عابر بانک، اشیاء با ارزش و طلاحات خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار