معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بزرگترین دغدغه خود را ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان اعلام کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با تلاش مضاعف زمینه تولید و اشتغال را برای جوانان فراهم کنند.: این استان برای قرار گرفتن هرچه بیشتر در مسیر توسعه همه جانبه نیازمند وحدت ، انسجام و همکاری همه گروه ها و جریان های سیاسی است.
کد خبر: ۵۷۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 14 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در آیین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: استان مرزی ایلام دارای ظرفیت های کم نظیری است که در جهت توسعه و استفاده از فرصت های آن باید همه مردم و مسئولان و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی با وحدت و انسجام در کنار هم فعالیت جهادی داشته باشند.

وی افزود: شهرستان ملکشاهی نیز با توجه به اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کشاورزی دارای ظرفیت های خوبی است، می تواند بیش از این در مسیر توسعه و عمران قرار گیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در طول سنوات گذشته یادآور شد: اصحاب رسانه باید این خدمات را هز چه بهتر برای عامه مردم تشریح و بیان کنند.

فرماندار جدید ملکشاهی نیز در این مراسم هدف خود را خدمت صادقانه و بی وقفه به مردم اعلام کرد و گفت: در این راه از همه گروه های سیاسی و نهادهای مختلف در خواست همکاری و تعامل دارم.

محمد تاسمه با بیان اینکه شهرستان ملکشاهی زادگاه مادری اوست، گفت: باید از فرصت های کم نظیر مادی و معنوی شهرستان به خوبی استفاده شود و شهرستان را به سوی توسعه ای پایدار رهنمون ساخت.

وی بزرگترین دغدغه خود را ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان اعلام کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با تلاش مضاعف زمینه تولید و اشتغال را برای جوانان فراهم کنند.

در پایان این مراسم با قرائت حکم انتصاب محمد تاسمه به عنوان فرماندار جدید ملکشاهی معارفه و از خدمات اسد قاسمی قدردانی گردید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار