کد خبر: ۵۸۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 17 March 2018

تابناک ایلام :: فلسفه وجودی بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس همان گونه که از نامش پیداست صیانت و نگه داری از آثار بجا مانده از جنگ تحمیلی است از یک تانک سوخته گرفته تا وصیت نامه با ارزش یک شهید وبا اجرای برنامه های متنوع فرهنگی فرهنگ ایثار وشهادت را در جامعه ترویج دهد تا نسل امروزی با ایثار ومقاومت واز جان گذشتگی جوانان دیروزی غریبه نباشند وآگاهی پیدا کنند که این انقلاب با چه قیمتی بدست آمده است .
شهرستان دهلران یکی از مناطق جنگی کشور است که در دوران جنگ تحمیلی چندین بار به تصرف دشمن بعثی درآمد واهالی آن سالها در کوهها وشهرهای همجوار آواره شدند اما با مقاومت آنان ونیروهای مردمی بسیج وجبی از این شهر به دست دشمن نیفتاد و خون های زیادی در این شهر ریخته شد تا امروز در آرامش و امنیت کامل زندگی کنیم
طی روز های گذشته شهر حال وهوای دیگری داشت در دیوار شهر بوی شهید وشهادت می داد هنرمندان تئاتر خیابانی ۱۵ استان کشور آمده بودند تا در دهلران یاد آور رشادت ها و جان گذشتگی های مردم این دیار باشند در این رویداد بزرگ ارزشی هنرمندان و مردم پیروز و عده ای نیز رفوزه شدند.
در دهلران که بیش از چند عملیات مهم‌ د ر آن به وقع پیوسته وبیش از ۲۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است آیا شایسته است این شهر رنگ وبوی از ایثار وشهادت نداشته باشد آیا سزوار است این شهرستان نمادی از جنگ نداشته باشد.

آیا سزاوار است برنامه بزرگ ارزشی و فرهنگی تئاتر خیابانی مورد بی مهری متولیان فرهنگ ایثار وشهادت قرار گیرد.آیا در شهر دهلران نماد ومیدانی در راستای فرهنگ دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار وجود دارد آیا در بزرگترین رویدادفرهنکی وارزشی تئاتر خیابانی شرهانی بنیاد حفظ آثار قدمی برداشته است است . بی صبرانه منتظر پاسخ متولیان امر خواهیم ماند
مرا کشت خاموشی لاله ها
دریغ از فراموشی لاله ها
رحمان جابری ۲۴ اسفند۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار