رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مجموعه مسئولان و پرسنل دانشگاه در تمامی حوزه ها در ایام تعطیلات نوروزی با تمام توان و تلاش برای خدمات دهی مناسب، در کنار مردم خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 19 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر کریم همتی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای مردم استان اظهار کرد:در ایام تعطیلات نوروزی در حوزه ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعضای هیات رئیسه و مدیران ستادی در جهت مدیریت خدمات و پاسخگویی به مراجعات و تماس تلفنی مردم شریف استان، به صورت کشیک مستقر خواهند بود و در این ایام نیز با بازدیدهای مکرر، خدمات دهی به مردم در سراسر استان را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: در سطح استان تعداد 39پایگاه فوریت پزشکی شامل 12پایگاه شهری،27پایگاه جاده ای،2پایگاه سلامت در نقطه صفر ایثار واقع در قلاویزان و منطقه شرهانی در راستای خدمات دهی به مسافران نوروزی کاروانهای راهیان نور آماده خدمت دهی می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه سخنان خود به خدمات دهی در حوزه غذا و دارو اشاره نمود و افزود: در حوزه غذا و دارو نیز در سطح استان تعداد 70داروخانه در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند که از این تعداد 3داروخانه در سطح شهر ایلام و یک داروخانه در هر شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.

وی بیان داشت: همچنین با تمام بیمارستانها، مراکز بهداشتی درمانی،داروخانه های بخش خصوصی و دولتی و انجمن داروسازان هماهنگی های لازم در جهت ارائه مطلوب خدمات انجام شده است ضمن اینکه در تمام ایام تعطیلات مدیران معاونت غذا و دارو کشیک خواهند بود.

دکتر همتی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز همه ما خدمتگزاران مردم است، خاطرنشان کرد: در این راستا نمونه های مواد غذایی انجام شده توسط نیروهای بهداشت محیط در سراسر استان جهت ارزیابی میزان سلامت آنان از سوی معاونت بهداشتی به معاونت غذا و دارو جهت بررسی ارسال خواهند شد تا در آزمایشگاه مواد غذایی این معاونت مورد آزمایش و ارزیابی قرار گیرند و نظر کارشناسی بر روی آنان اعمال گردد.

وی با اشاره به خدمات دهی دانشگاه در حوزه درمان در ایام تعطیلات نورزوی گفت: در حوزه درمان نیز تعداد 9 بیمارستان استان شامل 3 بیمارستان مرکز استان و 6 بیمارستان در شهرستانها به صورت شیفت بندی پرسنل، متخصص و پزشک به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مسافرین خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با ارائه خدمات بهداشتی در سطح استان بیان داشت: در حوزه بهداشت نیز در قالب طرح بسیج نوروزی از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 تعداد 22 اکیپ با 120 نفر پرسنل بهداشت محیط در سراسر استان با بازدید از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی در خصوص سلامت موادغذایی،آب آشامیدنی و سایر شاخص های بهداشتی فعالیت می نمایند.

وی ابراز کرد: همچنین سامانه 190 نیز جهت تماس هم استانی های عزیز در خصوص شکایات و پیشنهادات حوزه بهداشتی در مدت تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود.

دکتر همتی یادآور شد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر استان، تعداد 14 مرکز بهداشتی درمانی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت نموده و انواع واکسن های ضد حیوان گزیدگی،حشره گزیدگی،و...برای موارد احتمالی در این مراکز موجود می باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار