رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول گفت: استاندار ایلام دونده‌های هلیلانی را مورد تفقد و توجه قرار داد.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 19 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حمیرا نیکسرشت اظهار داشت: استقبال و جلسه رفع مشکلات برادران ناصری در فرمانداری چرداول با حضور معاون سیاسی و مشاور استاندار ایلام برپا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول گفت: مراسم استقبال از دونده‌های هلیلانی و جلسه رفع مسائل و مشکلات مالی و مسکن این دو برادر با حضور نوذری معاون سیاسی استاندار و فرهادی مشاور استاندار و مدیران کل (ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، کمیته امداد) فرماندار و معاون فرمانداری و مدیران شهرستانی در چرداول برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن تقدیر و اهدای هدایای نقدی از طرف مدیران حاضر مجموعا به ارزش حدود ۱۴ میلیون تومان در خصوص رفع نیازهای مالی و مسکن و اشتغال دوقلوهای دونده به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

این مسؤول اضافه کرد: نوذری معاون سیاسی استاندار ضمن اعلام پیام تبریک سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و اهدای هدیه نقدی به ارزش ۵ میلیون تومان از مدیران حاضر در جلسه پیگیر راه‌های حمایت و کمک بیشتر به این دو جوان ورزشکار خصوصا در بحث مسکن و اشتغال شد.

نیکرسرشت تصریح کرد: حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز ضمن اعلام هدیه ۷ میلیون تومانی از طرف ورزش و جوانان استان ایلام و شهرستان چرداول و نیز اشاره به حمایت‌های این اداره تا زمان حال، در خصوص پیگیری قرارداد بیمه این قهرمانان از طریق پیمانکاران قول مساعد دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول گفت: همچنین در این جلسه پربار از طرف مدیرکل بنیادمسکن در خصوص وام‌های بلاعوض و همچنین وام بدون سود برای ساخت مسکن در صورت تامین زمین پروانه‌دار و نیز از سوی مدیر کل کمیته امداد استان ایلام جهت تامین هزینه تعمیر مسکن و اهدای هدایای نقدی از طرف این دو مدیر استانی خبر داده شد.

وی ادامه داد: تمام موارد ذکر شده در جلسه معاون سیاسی استاندار به همراه مدیران کل و فرماندار چرداول در خصوص رفع مسائل و مشکلات دونده‌های این شهرستان در قالب مصوبه جهت پیگیری از طریق ورزش و جوانان چرداول و سایر ادارات مرتبط مطرح شدند.

این مسؤول اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان چرداول قدردان حمایت‌های ارزشمند و قابل ستایش استاندار ایلام ، معاون سیاسی و مشاور وی به ویژه در عنایتی که در بحث تشکیل این جلسه جهت رفع نیازها و مشکلات قهرمانان منطقه محروم هلیلان داشتند، است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار