رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی آغاز شده و پایان آذر ماه 97 آخرین فرصت اجرای این طرح است.
کد خبر: ۵۸۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 20 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی از امروز شروع خواهد شد و کلیه مالکان و رانندگان وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه 97 فرصت دارند به پرداخت دیرکرد جرائم خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر چنانچه در فرصت باقیمانده رانندگان نسبت به تسویه حساب خلافی وسیله نقلیه خود اقدام نکنند، باید علاوه بر پرداخت اصل جریمه دیر کرد آن را نیز پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: این بخشودگی فقط شامل دیرکرد جرائم بوده و رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند.

ناصری تاکید کرد: رانندگان وسایل نقلیه می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 پلیس ، پلیس 10+ و دفاتر پیشخوان دولت و سامانه پیامکی 1101202020 از میزان جرائم خود مطلع شوند.

وی گفت: با اجرای این طرح خودروهایی که به واسطه جرائم معوقه بیش از 10 میلیون ریال (یک میلیون تومان) پلاک آنها ضبط و دارای شکایت از پلیس راهور ناجا باشند، چنانچه مبلغ تخلفات آنها با اجرای طرح ، به کمتر از 10 میلیون ریال برسند ، شکایت آنها به صورت سیستمی از سابقه آنها برداشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار