رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: گواهینامه و دفترچه ثبت ساعت راننده ای به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رانندگی اضافه ضبط شد.
کد خبر: ۵۸۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 21 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده گفت: امروز در محور ایلام به مهران توسط ماموران گشت ویژه اداره عملیات پلیس راه استان یکدستگاه سواری سمند کرایه به علت ارتکاب تخلف حادثه ساز متوقف و پس از بررسی های لازم پلیسی و استعلام از سامانه اجراییات مشخص گردید که راننده دارای ۳۸ نمره منفی بوده و از مبداء حرکت وی که از استان اردبیل به مقصد شهرستان مهران بوده به مدت ۱۷ ساعت بدون استراحت به رانندگی پرداخته که مدت ۸ ساعت اضافه رانندگی داشته است
وی ادامه داد و گفت :حداکثر زمان برای یک رانندگی ایمن و مناسب برای راننده ، بین ۸ تا ۱۰ ساعت در یک شبانه روز می باشند و در مسیرهای طولانی باید راننده کمکی به همراه داشته باشند .
وی یادآور شد: گاه یک تخلف به نظر ساده در رانندگی ، جان دهها تن انسان بی گناه را می گیرد و اینها غیر قابل جبران و بازگشت است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز سرعت ، سبقت و انحراف به چپ در جاده ها خودداری نموده و شیرینی لحظات خود را با غفلت و بی توجهی تلخ نکنیم و آرامش بر جاده ها را حاکم کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار