امام جمعه کرج :
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: عملی شدن شعار سال ، موجب جهش اقتصادی کشور می شود.
کد خبر: ۵۸۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 24 March 2018

به گزارش تابناک البرز آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با تبریک سال نو به نمازگزاران و مردم استان اظهار داشت: اگر پیام نوروزی رهبر انقلاب را به دقت ملاحظه کنیم، هر بخش از این پیام دارای بار معنایی خاصی است.


وی تاکید کرد که هرعضو جامعه اسلامی به اندازه توان خود در عملیاتی کردن این پیام و شعار سال باید نقش آفرینی کرده سخت کوشی داشته باشیم.


آیت الله حسینی همدانی گفت: با سخت کوشی و تلاش مضاعف می توان به معنای واقعی شعار سال را محقق کرد زیرا این شعار رشد و توسعه کشور را به دنبال دارد.


خطیب جمعه کرج اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولان دارای پیام خاص بود و انتظار می رود همه قشرهای جامعه پای کار بیایند تا موانع رشد و توسعه کشور برطرف شود.


نماینده ولی فقیه دراستان البرز تاکید کرد که باید با رویکرد جدید عمل کنیم ، ضمن آنکه حزب و جناج بازی مانع
پیشرفت کشور است.


وی ، اعتماد به جوانان را عامل پیشرفت کشور دانست و گفت: برای پیشبرد طرح و نقشه اسلامی از جوانان انقلابی باید استفاده کرد تا آینده روشن اسلامی محقق شود.


آیت الله حسینی همدانی دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آمریکا دشمن دائمی ملت ایران است، گفت: برهمین اساس نفرین ملت ایران بر سر سیاست های خصمانه آمریکا است و از دشمن نباید غفلت کرد.


امام جمعه کرج با اشاره به حمله ناجوانمردانه آل سعود به کشور و مردم مظلوم یمن افزود: آل سعود به بهانه واهی
قصد داشت سرزمین یمن را در 3 ماه اشغال کند اما به رغم برخورداری از تجهیزات مدرن نتوانسته پس از چهار سال به این هدف شوم خود برسد.


وی گفت: کشور یمن روزانه 150 میلیون دلار خسارت می بیند و برخی سران کشورهای غربی از آل سعود حمایت می کنند.


آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش به توصیه های دینی و مذهبی پرداخت واظهار داشت:انسان باید از نعمت های خداوند مانند چشم و گوش در مسیر کمال استفاده کند و از هر حرکت ناشایست پرهیز نماید.


وی تاکید کرد کر که همه باید مواظب چشم و گوش خودمان باشیم وبرای اجابت دعا ، زندگی سالم و دینی پیشه کنیم .


امام جمعه کرج با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام جواد (ع ) اظهار داشت : این امام بزرگوار در عصر خویش ضمن مبارزه با فرقه های انحرافی، مسیر واقعی کمال انسانی را مشخص فرمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار