کد خبر: ۵۸۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 26 March 2018

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

 فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شوراى اسلامى و رئیس کمیسیون انرژى مجلس، در آخرین پست اینستاگرامی خود از حضورش در همایش بزرگ بهار وحدت و سازندگی اندیمشک نوشت.

وی در این همایش مطرح کرد: 

حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از ایجاد فرصت های شغلی با تکیه و توان داخلی و این مقوله یک شعار نیست بلکه یک راه و روش و منطق مهم اقتصادی است که در صورت توجه مناسب به خدمات این حوزه، بسیاری از مشکلات کشور رفع می شود.

حمایت از کالای داخلی تنها به معنای خرید کالای ایرانی نیست بلکه به معنای تقویت کیفیت کالای ایرانی و توسعه اقتصادی کشور است و به همین جهت باید بیش از گذشته در مسیر تحقق اهداف اقتصادی این حوزه تلاش و کوشش کنیم.

مسئولان اجرایی و اداری در تمامی حوزه ها باید بیش از گذشته نسبت به تحقق اهداف اقتصادی تعیین شده توسط مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی، تلاش کنند.

در سال 1396 با استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی و برون مرزی، تلاش های گسترده ای برای تحقق اهداف مورد نیاز اقتصادی کشور انجام گرفت.

کمیسیون انرژی مجلس شورای در حوزه نفت، گاز و تولید انرژی ها نقش و جایگاه بالایی دارد و بسیاری از نیازهای کشور و استان و شهرستان با استفاده از ظرفیت های موجود کمیسیون انرژی قابل رفع است که اقدامات جدی و عملی در این ارتباط پیگیری و اجرا شده است.

مردم خوزستان از تمام نمایندگان استان توقع دارند برای رفع مشکلات خود اقدامات جدی و عملی صورت گیرد و کمیسیون انرژی برای تحقق این هدف در کنار مردم حضور دارد و با پیش بینی و پیگیری افزایش اعتبارات استان، اقدامات جدی و عملی خود را در این ارتباط آغاز و انجام داده است.

خدمت به مردم اندیمشک یک ضرورت است و امروز با برگزاری نشست های تخصصی، حضور وزرا، جذب اعتبارات، اجرای طرح های مختلف عمرانی در تمامی بخش های شهری و روستایی، حضور در محل و بررسی پروژه های عمرانی، شاهد جذب رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده هستیم.

 
 
 

وی در پستی دیگر از سخنرانی اش در همایش خانواده بزرگ بخش مرکزی اندیمشک خبر داد.

 

حسنوند همچنین ویدیویی از حضورش در روستای شهید بهشتی سد دز منتشر نمود.

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردمگچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با انتشار ویدیویی از سخنان یک روحانی درباره قوم لر، نوشت: "همکارم هستی. روحانی هستی. ازاده هستی ولی حق نداری به قوم بزرگ لر توهین کنی. بی ادبیست ولی خو....."

 

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در مجلس نیز در همین خصوص مطرح کرد: 

وقتی در سریال‌های تلویزیونی براحتی به اقوام توهین میشود.
وقتی نقش قوم لر در وقایع ملی مانند مشروطه نادیده گرفته میشود.
وقتی خونخواهی ۶۶مسافرآسمان را به "باج خواهی قوم لر" تخفیف میدهند.
باید یک همکار محترم بی‌توجه به حساسیت قومی و بار معنای واژه‌ها عبارتی بکار ببرد که باعث جریحه‌دار شدن قومی به بزرگی زاگرس شود.
انتظار حقیرعذرخواهی صریح جناب نوروزی که نمایندگی‌اش مدیون جامعه لرهاست میباشد.

 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، تصاویری از بازدیدش از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان به اشتراک گذاشت.

 

 همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب شاهین دژ و تکاب در مجلس، در توضیح تصویر زیر نوشت: دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من.... یادوخاطره پهلوان حمیدبنی اردلان گرامی باد.

 

وی همچنین تصویری از دیدارش با اعضای تیم دهیاری حاجی آباد شهرستان شاهیندژ به اشتراک گذاشت.

 

حسین نیاآذری نماینده مردم بابل در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، از دیدار نوروزی اش با مردم خوزه انتخابیه خود خبر داد.

 

 علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، ازبازدیدش از روستاهای شهربابک نوشت: 

علی اسدی با همراهی فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان با حضور در روستاهای شهرستان ضمن دیدار با مردم و بویژه خانواده های شهدا سال نو را تبریک گفتند.

این بازدید با هدف دیدار با مردم و بررسی مشکلات در روستاهای ده قاضی، مسینان، دوغندر، رورز، گری سفلی، لاکوصدار و کمسرخ در جلسات جداگانه با دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا مورد بررسی قرار گرفت.

علی اسدی در این بازدید ها بر لزوم توجه و نگاه ویژه مسئولین در رفع مشکلات مناطق محروم و تسریع در امر خدمت رسانی به مردم روستاهای مذکور تاکید نمود و پیگیری و اجرای این مهم را جزو اولویت کاری مسئولین شهرستان عنوان نمود.

در این بازدید که از هفت روستای شهرستان شهربابک صورت گرفت، ساکنین روستاهای مذکور مسایل و مشکلات خود را مطرح نمودند که برخی از آنها مرتفع و دستورات لازم صادر شد و برخی دیگر از این درخواست‌ها و مشکلات جهت پیگیری‌های بعدی به مسئولین مربوطه ارجاع داده شد که مهمترین مسئله ی موجود تامین آب آشامیدنی این روستاها بود که نماینده قول پیگیری و رفع این مشکل را به روستاییان داد.

در ادامه علی اسدی نماینده در بازدید از روستای گری سفلی و لاکوصدار از طرح کشت گل محمدی و زرشک بازدید و در حاشیه این بازدید با اشاره به بحران آب و خشکسالی , بیان داشت : کشت گل محمدی و زرشک جزء محصولاتی می باشد که به دلیل مصرف پایین آب در این نوع محصولات، مقرون به صرفه می باشد.

وی افزود: تا کنون با توزیع سی هزار قطعه نهال گل محمدی و ۶ هزار نهال زرشک به روستاییان , شاهد توسعه و رشد اقتصادی در روستاها در آینده خواهیم بود و می توان با رواج کشت گل محمدی و زرشک در سایر روستاها از این ظرفیت در راستای اشتغالزایی در شهرستان استفاده کنیم.

لازم به ذکر است نماینده شهربابک با همراهی سایر مسئولین در بازدید از روستای مسینان با خانواده شهید احمدی و محسنی پور دیدار و در روستای رورز با ایثارگر این روستا دیدار نمود.

 

وی همچنین تصاویری از بازدیدش از روستاهای ده قاضی، مسینان، دوغندر، رورز،گری سفلی،لاکوصدار و کمسرخ شهربابک منتشر نمود.

 
 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، از جلسه اش با  مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای، مدیر شرکت ساخت حوزه استان گیلان، فرمانده پلیس راه استان گیلان و سرهنگ بلشک و سرگرد محمود خواه، معاون عمرانی فرماندار، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان در خصوص لاین دوم کنارگذر لنگرود خبر داد.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از دیدارش با سفیر ایران در سوئیس در محل سفارت ایران در شهربرن به اشتراک گذاشت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار