بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تا تیم ایران راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
کد خبر: ۵۸۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 26 March 2018

به گزارش تابناک : محمد نصرتی، بازیکن نفت تهران با تبریک سال جدید به هموطنان ایران در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: امیدوارم سال خوبی برای هموطنان ایرانی رقم بخورد و همه در کنار همدیگر روز‌های خوبی داشته باشند.



وی با اشاره به اینکه تیم نفت امسال شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت، افزود: سال پر فراز و نشیبی را با نفت پشت سر گذاشتم. تغییرات مدیریتی و مربیانی که به این تیم آمدند سبب شد تا نفت دچار تغییرات بسیاری شود. حذف در لیگ قهرمانان آسیا هم از اتفاقات تلخ در تیم نفت بود، اما رفته رفته تیم با مدیریت خوب توانست به نظم خاصی برسد. امیدوارم سال آینده بتوانیم نفت را به جایگاه اصلی خود برسانیم.



نصرتی با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران در شرایط خوبی قرار دارد، بیان کرد: حدود ۷۰ درصد بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و این نشان می‌دهد که تیم ملی کشورمان از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. تیم ملی ایران می‌تواند در رقابت‌های جام جهانی روسیه به امتیازات خوبی برسد البته نیاز به تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسبی است. 



وی با بیان اینکه کی‌روش توانست تیم ملی ایران را به جایگاه خوبی برساند، افزود: در رقابت‌های جام حذفی با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنیم که برای حضور موفق در رقابت‌های جام جهانی نیاز داریم در بازی های تدارکاتی با تیم‌های درجه یک و دو اروپایی بازی کنیم، اما امیدوارم علی رغم انتقاد‌هایی که اخیرا به تیم ملی وارد می‌شود بتوانیم در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.



نصرتی درباره تیم فوتبال پرسپولیس، بیان کرد: برانکو توانست تیم فوتبال پرسپولیس را به جایگاه خوبی برساند. قهرمانی زودهنگام در دو فصل و رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان دهنده عملکرد خوب برانکو در جمع قرمز‌ها است. تیم فوتبال پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست نتایج خوبی را کسب کند و امیدوارم سرخپوشان بتوانند به فینال این دوره از رقابت‌های دست پیدا کنند. به نوشته برنا، وی در پایان گفت: در سال ۹۷ آرزو می‌کنم که تیم ملی کشورمان بتواند در رقابت‌های جام جهانی روسیه برای نخستین بار به مرحله بعد صعود کند و همانطور که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه شگفتی ساز بود در رقابت‌های جام جهانی هم به روند شگفتی سازی خود ادامه دهد.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار