با حضور قائم مقام شهردار تبریز، رضا پاک‌نهاد به سمت شهردار منطقه 8 تبریز معرفی و از تلاش‌های محبوب تیزپاز، قدردانی شد.
کد خبر: ۵۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 29 March 2018
 

در این مراسم قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه این منطقه به واسطه دارا بودن بافت فرسوده و استقرار اماکن تاریخی دارای اهمیت بسیاری است، اظهار داشت: طرح‌های خدماتی و گردشگری در این منطقه با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

رسول موسایی با قدردانی از زحمات شهردار سابق اظهار داشت: تغییر مدیر، لزوماً به معنی ضعف مدیر سابق نیست؛ به کارگیری افراد در جایگاهی متناسب با روحیه خدمتی و همچنین تزریق تفکر مدیریتی، از اهداف اصلی تغییرات مدیریتی است.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای گردشگر پسند توام با آرامش و نشاط برای شهروندان به ویژه در حوزه منطقه هشت می تواند بر شاخص های این منطقه نمود بیشتری ببخشد.

محبوب تیزپاز همچنین در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد خود اجرای طرح های مختلف عمرانی خدماتی در داخل بازار سرپوشیده تبریز را نقطه عطف شهردارمنطقه هشت در این مدت دانست و افزود: نصب زیرزمینی تجهیزات خدماتی شهرداری و ارگان های خدمات رسان دولتی به طول بیش از 30 کیلومتر در داخل بازار تاریخی در شکل گیری ابعاد جدید آماده سازی این محور گردشگری تاثیر گذار است.

وی تداوم توجه جدی به رویداد بزرگ تبریز 2018 در این منطقه از سوی مدیریت واحد شهری و شهروندان مخصوصا بازاریان را خواستار شد.

گفتنی است رضا پاک نهاد پیش از این عهده دار مسولیت مدیرعاملی سازمان فناوری و اطلاعات و مدیرکل بودجه شهرداری تبریز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :