رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نهمین روز از تعطیلات نوروزی از مراکز بهداشتی و درمانی مورموری و سرابباغ از محروم‌ترین و دورافتاده ترین بخش های استان بازدید نمود.
کد خبر: ۵۸۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 30 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر همتی در جریان این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقدیر از خدمات ارزنده و بی شائبه همکاران مراکز بهداشت و درمانی این مناطق اظهار کرد: بخش های مورموری و سرابباغ بعنوان مناطق محروم و دورافتاده در استان نیاز به توجه ویژه ای دارند و رسالت و وظیفه ما در قبال مردم شریف این مناطق دوچندان است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم در حوزه سلامت باید بر اساس عدالت باشد، خاطرنشان کرد: این مناطق از میزان برخورداری کمتری نسبت به سایر مناطق در استان بهره‌مند هستند که در این راستا تلاش خود را برای ایجاد عدالت و برابری نسبی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این مناطق به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: همکارانی که در مناطق محروم و دورافتاده به مردم خدمت می کنند، در پیشگاه خداوند متعال اجر و پاداش معنوی و اخروی این خدمات را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه این بحث گفت: رضایتمندی مردم از خدمات دهی یقینا" رضای الهی را نیز در پی خواهد داشت و ما به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت برای جلب رضایتمندی مردم، آنچه که در توان داریم را در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

دکتر همتی با اشاره به اینکه نارسایی ها و چالش های حوزه بهداشت و درمان این مناطق شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته، تصریح کرد: ارسال وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه خدمات اورژانسی به بیماران و به روزرسانی تجهیزات و امکانات با توجه به نیاز منطقه و دوری از مرکز شهرستان از ضرورتهایی هستند که در آینده نزدیک انجام خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه ذکر مساعدت های دانشگاه به این مناطق گفت: با توجه به وقوع زلزله های اخیر، ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی مورموری در سطح داخل و بیرون آسیب جزئی دیده که با تخصیص اعتبارات از سوی دانشگاه این آسیب ها برطرف خواهد شد. همچنین بهینه سازی ساختمان‌های مراکز بهداشتی و درمانی این بخشها از جمله تعمیرات جزئی، رنگ آمیزی و ... از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام خواهد شد.

دکتر همتی در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات بی شائبه و بی‌منت همکاران در مراکز بهداشتی و درمانی مورموری و سرابباغ یادآور شد: قدرشناسی و قدردانی از خدمات این عزیزان به عنوان یک وظیفه بر عهده مسئولان دانشگاه خواهد بود لذا خدمات دلسوزانه همکاران شاغل در این مناطق را ارج می نهیم و سلامتی و سربلندی آنان را از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

گفتنی است دکتر همتی رئیس دانشگاه از بخش‌های مختلف مراکز بهداشتی درمانی مناطق یادشده بازدید نمود و ضمن دیدار و گفتگو با مردم، مراجعان و همکاران شاغل در این مراکز، نظر موافق خود را مبنی بر مساعدت در کمترین زمان ممکن به این مناطق اعلام نمود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار