استاندار کردستان بر ضرورت ساماندهی مرز باشماق و کوتاه کردن دست افراد سودجو از این مرز تاکید کرد و گفت: قطع کردن دست سودجویان در مرز حتماً هزینه‌هایی دارد و من حاضر به پرداخت چنین بهایی در راستای حمایت از منافع عموم مردم هستم.
کد خبر: ۵۸۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 03 April 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات مرز باشماق مریوان اظهار کرد: اعتقاد دارم که مرز باشماق باید قانونمند شده و از سودجویی افراد تحت عناوین مختلف جلوگیری کرد.

وی گفت: سزاوار نیست درآمدهای حاصله از مرز نصیب یک عده شود و عموم مردم منطقه از ثمرات آن بی بهره باشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه منافع استان و عموم مردم با هیچ چیزی قابل معاوضه نیست خطاب به مدیران تصریح کرد: هر شخص و یا شرکتی از جانب هر کسی برای فعالیت در مرز سفارش شده باشد را با حمایت من قاطعانه رد کنید.

وی گفت: قطع کردن دست سودجویان در مرز حتماً هزینه‌هایی دارد و من حاضر به پرداخت چنین بهایی در راستای حمایت از منافع عموم مردم هستم.

مرادنیا از مشکلات اساسی مرز باشماق را نبود متولی رسمی دانست و افزود: زمانی که مرز یک متولی مشخص داشته باشد، مسائل دیگر سامان پیدا خواهد کرد و دیگر بخش‌ها نیز فعالیت‌های معین خود را انجام خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مرز باشماق باید حل و هیچ عذری از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست خاطر نشان کرد: سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان باید محدوده ۳۰ هکتاری مرز را تحویل و نسبت به ساماندهی آن اقدام کند.

استاندار کردستان گفت: هدف از ساماندهی مرز  مشخص کردن متولی واحد، اعمال نظم و حاکمیت و افزایش رضایتمندی و درآمد برای مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار