امام جمعه ایلام گفت:استفاده از کالای ایرانی سبب پویایی و بالندگی اقتصاد کشور خواهد شد و عامل اصلی عبور از مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۵۸۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 06 April 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمدنقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: به‌طورقطع استفاده از کالای ساخت داخل و حمایت از کالای داخلی باید یک آرمان و آرزوی ارزشمند در جامعه تلقی شود، کالاهای داخلی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: متاسفانه در اثر ورود بی‌رویه کالاهای خارجی آنهم از طریق قاچاق بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد آورد و عامل اصلی در تعطیلی کارخانجات صنعتی و بنگاه‌های تولیدی کشور شده است.

وی ادامه داد: مصرف کالای ایرانی در عرصه‌های مختلف باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، دولت باید با فراهم کردن فعالیت بنگاه‌های تولیدی چرخه اقتصاد را از توقف خارج و زمینه اشتغال جوانان را آماده و سرعت بخشد.

خطیب جمعه ایلام گفت: شکست پروژه داعش در عراق و سوریه و همچنین ناکامی رژیم فاسد و کودک کش آل سعود در جنگ سه ساله یمن عامل اصلی در یاوه گویی‌ و رجزخوانی ولیعهد تازه کار و بی تجربه عربستان سعودی علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: شکست‌های پی در پی رژیم سعودی در سیاست‌های منطقه‌ای به ویژه در سوریه و جنگ بی نتیجه یمن حاکمان سعودی را بر آن داشت که با فرافکنی و عربده کشی سرپوشی بر شکست‌های خود بگذارند.

خطیب جمعه ایلام گفت: ایجاد اشتغال برای میلیون‌ها جوان بیکار از اجرای کنسرت‌ها ضروری‌تر است. رفع تنگناها و مشکلات معیشتی مهم و ضروری است .

وی ادامه داد: چرا برخی با فرافکنی و حاشیه‌سازی در صدد به فراموشی سپردن شعار سال و طرح مسایل غیر ضروری در کشور هستند. عامل اصلی سرور و شادمانی و نشاط جامعه ، ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار آن است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وائناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
.كالا بايد با كيقيت و قابل رقابت باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار