مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: با رسیدگی به پرونده های تخلف ارجاعی به این اداره کل در ایام نوروز 97 متخلفان به پرداخت 911 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۵۸۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 07 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند  اظهار کرد: طرح نوروزی این اداره کل همزمان با سراسر کشور از 15 اسفند ماه 96 آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه داشت.


وی افزود: طی مدت یاد شده 203 گروه با همکاری سایر ارگان های ذیربط بر نحوه عرضه کالاهای نوروزی در سطح بازار نظارت داشتند و در مجموع 489 مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: 223 مورد پرونده در نتیجه بازرسی های صورت گرفته و گزارش های ارگان های مسئول به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده که در نهایت ضمن رسیدگی به تمامی این پرونده ها و تعدادی از پرونده موجود از سایر فصول سال 313 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شد.


بیرانوند اضافه کرد: شعب این اداره کل در شهرستان های مختلف در نهایت پس از رسیدگی به پرونده های ارجاعی متخلفان را به پرداخت 911 میلیون و 432 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.


چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار