مهر:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال جاری با یکسری کمبودها بسته شد که گران نشدن حامل های انرژی از جمله آنها بود در حالیکه نرخ عقلانی بنزین باید ۱۵۰۰ باشد.
کد خبر: ۵۸۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 07 April 2018

رحیم زارع بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی فارس تاکید کرد: بودجه امسال با یکسری محدودیت بسته شد و با اینکه باید حامل های انرژی گران می شد اما طی جلسه ای مشترک این مهم روی نداد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تلکید کرد: عقلانی بود که نرخ بنزین به ۱۵۰۰ برسد و یارانه نیز طبق قانون باشد زیرا نرخ سوخت در کشورهای همسایه نیز بیشتر از ایران است.

وی ادامه داد: در خصوص هدفمندی یارانه ها نیز بحث بود که در روز آخر ۵ هزار میلیارد تومان تولید افزایش پیدا کرد، آبخیزداری، دفاعی و... اضافه شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: حدود ۱۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق بود که این موضوع بررسی و راهکار مناسبی نیز در نظر گرفته شد.

زارع تاکید کرد: ۶۰ درصد سهم خودروسازها نیز به موضوع اشتغال اختصاص یافت.

وی یادآور شد: در خصوص سهم فارس نیز حرکت های مناسبی انجام شد که در بحث مالیات استان ها شاخص بندی شد و در طرح های ملی نیز اضافه خوب داشتیم و فارس رتبه دوم کشور را دارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانیکه حامل های انرژی گران نشد در بحث اعتبارات اشتغال از مکان های دیگر تامین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :