مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی یزد از برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و کشاورزی كشور در یزد خبر داد و گفت: با توجه به موضوع کم آبی در یزد، در این نمایشگاه به بروز شدن علوم مرتبط با کشاورزی و روش‌های آبیاری نوین پرداخته می شود .
کد خبر: ۵۸۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 09 April 2018

«مصطفی بوستانی» در اين باره اظهار كرد: سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و کشاورزی يزد از 22 فروردین تا 25 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌هاي استان در مساحت حدود پنج هزار مترمربع برگزار می‌شود . 

وی در مورد این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع گل‌ها و گیاهان آپارتمانی  و توليدات کشاورزی،  به معرفی و ارائه آموزش در مورد سموم، انواع بذر و ابزارآلات کشاورزی می‌پردازد . 

این مسئول اهمیت برگزاری این نمایشگاه برای سومین بار در استان را متناسب با توجه به بحث کمبود آب در یزد دانست و گفت: با توجه به موضوع کم‌آبی در یزد، در این نمایشگاه به موضوع بروز شدن علوم مرتبط با کشاورزی و روش‌های آبیاری نوین پرداخته خواهد شد.

وي با بيان اين كه رونق کسب و کار از دیگر دلایل برگزاری این نمایشگاه است، اظهار كرد: خوشبختانه موفقیت یزد در زمینه انواع کشت‌های گلخانه‌ای از اهمیت قابل توجهی برخوردار است به طوری که معرفی و تشویق به تولید انواع بیشتری از کشت‌های گلخانه‌ای نیز یکی دیگر از محورهای برگزاری نمایشگاه گل وگیاه يزد محسوب می‌شود . 

بوستانی افزود: قبلاً این نمایشگاه با عنوان دام، طیور و کشاورزی برگزار می‌شده است ولي نمايشگاه كنوني به طور تخصصی‌تر در حوزه کشاورزی برگزار خواهد شد . 

بوستانی در پايان با اشاره به افزایش 45 درصدی متقاضیان این نمایشگاه، بیان کرد: این نمایشگاه با حضور اکثر شهرهای کشور به ویژه شهرهای موفق در زمینه پرورش گل و گیاه و کشاورزی مانند محلات، قم، اصفهان، شیراز و شمال برگزار می‌شود . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار