استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام وی با اشاره به اینکه بیش از 214 هزار میلیارد ریال مجموع سرمایه گذاری طرح های مختلف دولت در شهرستان دهلران است، گفت: به دنبال سرمایه گذاری برای ایجاد نیروگاه برق در شهرستان هستیم.
کد خبر: ۵۸۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 09 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در سفر به شهرستان دهلران اظهار داشت: شهرستان دهلران یکی از مناطق پر ظرفیت استان در بخش نفت و گاز، کشاورزی، گردشگری و...است.


وی گفت: هم اکنون پروژه های بزرگی مثل ان جی ال، پتروشیمی، سامانه گرمسیری، طرح تجهیز 50 هزار هکتار اراضی کشاورزی و...در شهرستان دهلران در حال اجراست.


وی با اشاره به اینکه بیش از 214 هزار میلیارد ریال مجموع سرمایه گذاری طرح های مختلف دولت در شهرستان دهلران است، گفت: به دنبال سرمایه گذاری برای ایجاد نیروگاه برق در شهرستان هستیم.


سلیمانی دشتکی اضافه کرد: پروژه های بزرگ این شهرستان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال انجام است.


سلیمانی دشتکی عنوان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان دهلران 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که در تلاش هستیم بازارچه مرزی چیلات در این شهرستان ایجاد شود.


وی ادامه داد: بیش از 150 میلیارد ریال سال گذشته برای ایجاد زیرساخت های این مرز هزینه شده و در سال جاری نیز توسعه این مرز در دستور کار قرار دارد.


استاندار ایلام عنوان کرد: توسعه راه های ارتباطی شهرستان از جمله محور مهران-دهلران-اندیمشک، جاده چم سرخ و ...نیز با جدیت در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: امروز در سفر به شهرستان دهلران 17 طرح و پروژه شهرستان بررسی می شود و قطعا در سال جاری شتاب بیشتری می گیرند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
رقم 214000 میلیارد ریال رقم قابل توجه و عجیبی است، می تواند باعث فوق مدرن شدن شهرستان دهلران شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار