مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از پیشرفت 70 درصدی مرحله نخست پروژه راهسازی دهلران - اندیشمک خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، این قسمت تا یک ماه آینده زیر بار ترافیک برود.
کد خبر: ۵۸۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 10 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید کمال الدین میرجعفریان  اظهار کرد: عملیات اجرایی چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک یکی از پروژه های مهم حوزه راهسازی استان است که مرحله نخست آن شامل 12 کیلومتر با اعتبار 120 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی مرحله نخست این پروژه افزود: هم اکنون عملیات آسفالت این پروژه در حال انجام است و ظرف مدت یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تایید مرحله دوم این پروژه به طول 18 کیلومتر خبر داد و افزود: این مسیر نیز به مناقصه رفته و به زودی پیمانکار آن تعیین و عملیاتی می شود.

میرجعفریان به مراحل مطالعه چهار خطه کردن محور مهران به دهلران اشاره کرد و یادآور شد: با پیگیری های به عمل آمده مسئولان استانی با وزارت راه و شهرسازی، مجوز تامین کننده مالی این پروژه نیز صادر شده است.

به گفته وی برای عملیات اجرایی این طرح در برآورد اولیه حدود چهار هزار و 400 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت که در صورت تامین مالی از سوی سرمایه گذار اجرایی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: سال گذشته عملیات راه سازی محور مورموری - دهلران به طول 22 کیلومتر انجام گرفت که با اجرای این پروژه مسیری ایمن در مسیر آبدانان به دهلران ایجاد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار