هزار و صد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: صحنه را ترک نمی‌کنیم که تندروها کشور را بگیرند/به سیف حمله نکردیم، حس مردم به او را القا کردیم! / و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 11 April 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پاسخ ظریف به حمله حقیرانه ترامپ

وزیر امور خارجه تاکید کرد: تهدید ترامپ به تکرار تجاوزگری‌های بیخردانه، نشانه‌ای از سیاست آمریکا برای کمک به افراط‌گرایان است.محمدجواد ظریف در توییتر خود نوشت: حمله حقیرانه ترامپ علیه ایران، که همواره استفاده از سلاح شیمیایی از سوی هرکس را محکوم کرده و خود قربانی استفاده این تسلیحات توسط صدامِ مورد حمایت آمریکا بوده، ریاکارانه است. تهدید او به تکرار تجاوزگری‌های بیخردانه، نشانه‌ای از سیاست آمریکا برای کمک به افراط‌گرایان است/ایلنا

هشدار عطریانفر به شورای شهر 

محمد عطریانفر عضو و رئیس موقت اولین شورای شهر تهران در یادداشتی که امروز در روزنامه سازندگی منتشر شد، به اعضای کنونی شورای شهر هشدار داده که مراقب باشند تجربه شورای اول تکرار نشود.عطریانفر اعضای شورای شهر را به پرهیز از اختلافات و دوری از سهم‌خواهی‌های فراکسیونی و حزبی دعوت کرده و می‌گوید "این نگاه جدایی‌طلبانه برای شورای شهر خطرناک است. اعضای شورای شهر باید به‌دنبال فردی بگردند که بتواند شهر تهران را مدیریت کند، چون اگر در فرصت باقی‌مانده از عمر شورای شهر، دستاورد خوبی به‌دست نیاید، فاتحه آینده اصلاحات برای دورانی طولانی خوانده می‌شود".وی مسائلی را که در جریان استعفای نجفی از شهرداری تهران رخ داد و واکنش اعضای شورای شهر به این موضوع را دور از شأن اعضای شورا به‌خصوص رئیس دولت دوم خرداد دانست.

پیشنهاد استعفا به روحانی از تریبون مجلس

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار و جغتای در تذکری در پایان جلسه امروز مجلس گفت: جهت حمایت از کالای داخلی و مبارزه با بیکاری، حداقل کار باید این باشد که برای مدیران دولتی که به هر بهانه ای کالای خارجی خریداری می کنند، مصادیق مجرمانه تعیین کنند؛ از عزل مدیریتی تا زندان!وی در ادامه در تذکری به رئیس جمهور، گفت: اگر گوش شنوا دارید، صدای اعتراض مردم را از زبان نمایندگانشان شنیدید. وزیر رفاه و رئیس بانک مرکزی، قصد رها کردن میزشان را ندارند. اگر بخاطر رکود بازار از مردم عذرخواهی نمی کنید، لااقل تیم اقتصادی تان را بازسازی کنید.سبحانی‎فر با اشاره به نوسانات نرخ ارز در روزهای اخیر، ادامه داد: والله هرکجای دنیا بود رئیس جمهور باید استعفا می داد؛ استعفا که نمی دهید؛ لااقل وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی را برکنار کنید!

واکنش "جوان" به اظهارات الله کرم

روزنامه جوان نوشت: یک پایگاه خبری حامی دولت مصاحبه‌ای با فردی [حسین الله کرم]که هیچ‌گونه سمت رسمی در نیروهای مسلح ندارد و صاحب نفوذ در احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا نیست، ترتیب می‌دهد.از زبان او این کلام بیرون کشیده می‌شود که رئیس جمهور نظامی بهتر است و همین کافی است تا در فردای این مصاحبه، روزنامه‌های اصلاح طلب از مضرات نظامی بودن رئیس جمهور صحبت کنند؛ پای قاسم سلیمانی را وسط بکشند؛ اصطلاح بی ادبانه «رضاخان حزب‌اللهی» را بارها به کار ببرند؛ از «میلیتاریسم علیه دموکراسی!» تیتر بزنند!چه خبر است؟ مگر قاسم سلیمانی برنامه انتخاباتی اعلام کرده است؟! کسی از بزرگان اصولگرا او را دعوت به کاندیداتوری کرده یا مگر کار او در سوریه و عراق تمام شده که حاشیه سازها رهایش نمی‌کنند؟!

کنایه فرمانده کل ارتش به ولیعهد سعودی

امیر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز اخیر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی علیه ایران، گفت: اطلاعات و تجربه ولیعهد سعودی خیلی ضعیف است؛ بهتر است او به گذشته‌ها از جمله جنگ ایران با ارتش صدام بعثی و همچنین هجوم همه جانبه دشمنان ما به جبهه مقاومت و ناکامی آنها نگاهی بیندازد.وی با اشاره به شکست ارتش رژیم سعودی در تجاوز به یمن، تصریح کرد: سعودی‌ها قرار بود یک هفته‌ای کار یمن را یکسره کنند و الان ٤ سال از آن زمان می‌گذرد؛ فعلا خودشان را از آن باتلاق نجات دهند سپس به مراحل بعدی فکر کنند./میزان

درخواست توئیتری مشاور بست‌نشین احمدی‌نژاد

علی اکبر جوانفکر در یک توئیتی عجیب از حسن روحانی خواست تا استعفا دهد.علی اکبرجوانفکر مشاور رسانه ای احمدی‌نژاد که این روزها پای ثابت بست نشینی‌های اوست در توئیتی عجیب نوشت: سخنگوی دولت با اشاره به جهش سنگین نرخ ارز از ناموفق بودن دولت در سیاست ارزی خبر داده است. نمی شود شکست را پذیرفت وهمچنان برمسند قدرت باقیماند. دولت روحانی باید به دلیل ناکارامدی محض استعفا دهد و زمینه برگزاری انتخابات مجدد را فراهم آورد. این کار شایعه کودتا را هم خنثی خواهد کرد.

دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به پرونده قالیباف است


رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: استعفا از اختیارات شهردار تهران است و تصمیم گیری در این‌باره نیز با شورای شهر است و دادستان نمی تواند در این مسئله ورود کند. اللهیار ملکشاهی اظهار داشت: با وجودی که استعفای شهردار تهران، امروز توسط شورای شهر پذیرفته شد اما دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به تخلفات و گزارشهایی است که توسط نجفی به این دستگاه ارجاع شده است. نماینده مردم کوهدشت در مجلس خاطرنشان کرد: احضار متخلفان به دستگاه قضایی زمانی انجام می شود که دلایل، مستندات و ادله کافی وجود داشته باشد. با این توضیح ممکن است دستگاه قضایی همچنان در حال رسیدگی به پرونده‌های ارسال شده شهرداری تهران باشد و یا به این نتیجه نرسیده باشد که شهردار سابق مجرم است.

صدور دستورالعمل ممنوعیت خرید کالای خارجی در نیروهای مسلح


دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح به عنوان جمعیت بزرگی در کشور هستند به همین خاطر دستورالعملی صادر شده تا هیچ کالای خارجی خریداری نشده و در صورت خرید بودجه آن پرداخت نمی‌شود. سرلشکرپاسدار دکتر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا درباره شعار سال اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین و شاید اصلی‌ترین بحث اقتصاد مقاومتی شاخصه‌ای است که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مشهد مقدس ایراد فرمودند و آن این است که مردم ما کالای ایرانی مصرف کنند. صفوی تصریح کرد: البته باید از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت شود، یعنی باید کالاهایی ساخته شود که با کالای مشابه خارجی از نظر کیفیت و قیمت قابل مقایسه باشد. وی ادامه داد: در اینجا نقش سازمان استاندارد حائز اهمیت است؛ به عنوان مثال این سازمان فعال باید استانداردی مشخص می‌کرد تا خودرو داخلی و خارجی در یک کیفیت باشند. مشاور فرمانده کل قوا گفت: نیروهای مسلح به عنوان جمعیت بزرگی در کشور هستند به همین خاطر دستورالعملی صادر شده تا هیچ کالای خارجی خریداری نشده و در صورت خرید بودجه آن پرداخت نمی‌شود. وی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین اگر نیروهای مسلح، کارمندان دولت و خانواده آنها کالای ایرانی مصرف کنند، نقطه تحولی در حمایت از کالای ایرانی صورت می‌گیرد.

کرباسچی: نجفی دروغگو نیست


بیرکل حزب کارگزاران سازندگی با رد استعفای نجفی از شهرداری تهران به دلیل فشارهای وارده بر وی، گفت: چنین تحلیل‌هایی موجب ایجاد بگو و مگو شده و مشکلی را حل نمی‌کند. غلامحسین کرباسچی درباره تاثیر اظهارات اخیر دادستان کل کشور درباره استعفای نجفی و اینکه تحلیل می‌شود که این استعفا به دلیل فشار بر نجفی است، ‌اظهار کرد: نجفی فرد دروغگویی نیست و دو بار به دلیل کسالت استعفا داده است. نجفی آنقدر شهامت دارد که اگر فشاری به او وارد شود بگوید که به خاطر همین فشارها استعفا داده است، من نجفی را فرد دروغگویی نمی‌دانم. وی در ادامه افزود: خود نجفی اذعان کرده است که کسالت حادی دارد اما برخی تحلیل می‌کنند که او به خاطر فشارهای وارده استعفا داده است. هیچ کس دیگری نباید نجفی را به دروغ‌گویی متهم کند. اصل این موضوع را هم باید از خود نجفی سوال پرسید، ما در روزنامه خودمان نوشتیم که نجفی شفاف در این زمینه با مردم صحبت کرده و دلیل استعفایش را بیان کند.

کنایه نجفی در آخرین روز کاری‌اش


شهردار مستعفی تهران گفت: تودیع و معارفه شبیه مراسم ختمی است که میت هم حرف می‌زند. محمد علی نجفی در سومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران و رونمایی از سامانه شفافیت مالی شهرداری با بیان اینکه این مراسم اتفاقی با روز پایان کاری‌اش یکی شده است، گفت: من از لفظ مراسم تودیع خوشم نمی آید چون شبیه مراسم ختم است، با این تفاوت که در مراسم تودیع میت هم باید حرف بزند. نجفی در ادامه به کلیپی که در ابتدای مراسم در رابطه با شهرداران گذشته و اقدامات وی در شهرداری اشاره و با کنایه حاشیه های مراسم بزرگداشت روز زن در برج میلاد را یادآور شد و گفت: کلیپ خوب بود اما یک جاهایی ریتم مراسم تند می شد که این مرا نگران آقای مکارم کرد!

واکنش ظریف به اظهارات جدیدترامپ


وزیر امور خارجه تاکید کرد: تهدید ترامپ به تکرار تجاوزگری‌های بیخردانه، نشانه‌ای از سیاست آمریکا برای کمک به افراط‌گرایان است. محمدجواد ظریف در توییتر خود نوشت: حمله حقیرانه ترامپ علیه ایران، که همواره استفاده از سلاح شیمیایی از سوی هرکس را محکوم کرده و خود قربانی استفاده این تسلیحات توسط صدامِ مورد حمایت آمریکا بوده، ریاکارانه است. تهدید او به تکرار تجاوزگری‌های بیخردانه، نشانه‌ای از سیاست آمریکا برای کمک به افراط‌گرایان است.

واکنش رحیمی به اظهارات پورمختار درباره رصد پیام‌رسان‌ها


علیرضا حیمی در واکنش به اظهارات اخیر محمدعلی پورمختار، نماینده مجلس که گفته بود «اینکه اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟» گفت: این یک نکته انحرافی است؛ تحت هیچ شرایطی، کار بد، خوب تلقی نمی شود. کار بد از طرف همه افراد بد است و مرجیعیت و ملیت آن مهم نیست. دسترسی به اطلاعات شخصی افراد کار پسندیده ای نیست و جزو حریم خصوصی است که حتما باید مورد مراقبت قرار بگیرد. مهم نیست که این دسترسی از طرف دشمن ما باشد یا یک مجموعه ایرانی. او ادامه داد: چارچوب وظایف مجموعه های امنیتی مشخص است و به هیچ عنوان هیچ مجموعه ای حق دسترسی به داده ها و اطلاعات شخصی افراد رو ندارند.

یک نماینده مجلس: مردم به ما می‎گویند چه مجلس بی‌خاصیتی هستید


امیر خجسته یکی از نمایندگان معترض به سیف در جلسه امروز در پاسخ به این سوال که علت اعتراض شما چه بود گفت: ما می گفتیم که آقا شما بروید! برای چه آمدید؟ دوره قبل هم آمدید و صحبت کردیدولی عمل نکردید. مگر شما مسئول بانک مرکزی نیستید؟ مگر ارز زیر نظر شما نیست؟ چطور ارز رها شده و به این قیمت در بازار رسیده و شما عکس العملی نشان نمی دهید؟ یک بار بگیر و ببند می کنید و بعد هم بحث را رها می کنید؟ مردم نگران هستند. آنها عصبانی هستند. مردم وقتی این شرایط را می بینند فکر می کنند کسی نیست که بر اقتصاد و بازار ارز نظارت و آن را مدیریت کند. آن کاری که امروز انجام شد، یک حس مردمی بود که به نمایندگی از مردم به مسئولان بانک مرکزی نشان داده شد. ما به سیف می گفتیم که از مجلس برو، برای چه به اینجا آمدی؟ شما که ارز را تا قیمت 6 هزار تومان برده ای، در طول یک روز 500 تا 600 تومان بر نرخ ارز افزوده شد. این اتفاق دیگر برای مجلس قابل تحمل نبود. مجلس هم تحت فشار مردم هستند. مردم می گویند که این چه مجلسی است که خاصیت ندارد، چه مجلسی است که نمی تواند از قدرت نظارتی خود استفاده کند و با این بی سروسامانی در بازار ارز مقابله کند. واقعا ما نمی توانیم عمل کنیم؟ اتفاقا می توانیم عمل کنیم! چطور با این فشاری که در چند روز اخیر آورده شد، نرخ ارز به 4200 رسید؟ چه کسی این را مدیریت می کند؟ این همه صرافی درست کردند، که چه بشود؟ این برای ما قابل قبول نیست.


رفع حصر فعلا متوقف شده است


مجتبی ذوالنور در گفت و گو با اختر اظهار داشت: آقایانی که میگفتند قبل از عید رفع حصر اتفاق خواهد افتاد هیچ استناد، سند و پشتوانه ای نداشتند و نظر خود را بدون پشتوانه عقلی و قانونی اعلام می کردند. تلاشی که ما می کردیم باعث انجام کارهای مثبتی شد و موضوع به شکلی داشت فیصله پیدا می کرد به این صورت که اگر قرار است رفع حصر اتفاق افتد نظام اسلامی بازنده این صحنه نباشد و ماجرا تمام شود و اقدامات مثبتی هم صورت گرفت. اما سیاسیونی که کاسب حصر هستند و تریبن های مختلفی برای شعار دادن و جذب مخاطب از گروههای خاص را در اختیار دارند زمانی که دیدند کار های مثبتی صورت گرفته است پوست موز زیر پای آقای کروبی انداختند که ایشان موضعی را بگیرند که اقدامی برای رفع حصر صورت نگیرد. وی گفت من اعتقاد دارم که عده ای این کار را انجام دادند تا رفع حصر صورت نگیرد. با این کاری که انجام شده فعلا رفع حصر صورت نخواهد گرفت چون با نامه ای که کروبی نوشت اوضاع تغییر کرده است و الان باید موسوی و کروبی باید مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند تا انعطافی از ناحیه نظام رخ دهد. مسیر در جهت خوب داشت حرکت می کرد اما کاسبان در این مسیر پوست موز زیر پای کروبی انداختند و ایشان را به عقب بر گردانده اند و فعلا مسیر متوقف شده و برای اینکه به جریان افتد منعی وجود ندارد به شرطی که طرف مقابل هم انعطاف نشان دهد./ کانال تلگرامی اختر

به سیف حمله نکردیم، حس مردم به او را القا کردیم!


یکی از نمایندگان مجلس که در صحنه هجمه دسته جمعی برخی ساکنین خانه ملت به ولی‎الله سیف در جلسه علنی صبح امروز حضور داشت، به تشریح فضای حاکم بر تریبون مجلس و اعتراضات نمایندگان پرداخت و گفت: ما حس نمایندگان به بانک مرکزی را القا کردیم. امیر خجسته یکی از همین نمایندگان بود که در صحنه این درگیری حضور داشت. او می‎گوید که این اقدام، "حمله" نبود، بلکه القای حس مردم به رییس کل بانک مرکزی بود. او حتی معتقد است که اگر این حس را در مجلس نشان نمی دادند، مردم آن را در خیابان ها نمایش می دادند. ما می گوییم که آقای سیف و یا وزیر اقتصاد اگر می توانند بمانند، مدیریت کنند و این وضعیت را جمع کنند و مردم را از نگرانی دربیاورند. الان قیمت اجناس دو برابر شده است. کسی که دو میلیون حقوق داشته، امروز ارزش آن به یک میلیون رسیده است. چرا باید اینگونه باشد؟ خب قاعدتا برخی از دوستان باید می آمدند و به نمایندگان می گفتند که بنشینید و صحبت های او را بشنوید. اما ما گفتیم که این حرف ها را قبلا هم گفته بود. ما را آرام نمی کردند. آقای مطهری و اعضای هیات رییسه می گفتند که بنشینید و صحبت های او را بشنوید./ خبرآنلاین

حملات یک عضو شورای عالی فضای مجازی به تلگرام!


جلیلی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت:دوروف تصور رياست جمهورى يك كشور الکترونيكى ٢٠٠ ميليونى را پيدا كرده است به خاطر همين مى گويد من قانون اساسى خودم را دارم! نزدیک به 50 درصد پهنای باند مصرفی ایران در اختیار تلگرام است و این به معنای اشغال و احاطه است. دارندگان گرام در صورت ضرر مالی ضربه سنگینی را متحمل خواهند شد، چون هیچ مرجعی برای رسیدگی به شکایت آنها وجود ندارد. اگر ادعاى مسئولین پیام رسان‌های داخلی را مد نظر قرار دهيم ، مى توانیم جمعيت نيازمند پيام رسان را پوشش دهیم. همين اندازه كه يك پيام رسان داخلى از وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات مجوز مى گيرد و خود مركز نظارت مى كند تا حريم خصوصى مردم حفظ شود ، لذا پيام رسان داخلى خود را موظف مى داند كه در مقابل شكايت آحاد جامعه و در مقابل اعتبار خود پاسخگو باشد. قوه قضاييه نيز اخيرا آيين نامه‌اى در مورد حفظ حریم شخصی مردم در فضای مجازی را تنظيم كرده و با امضاى رياست قوه به نهادهای مربوطه ابلاغ شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

تا موضوع سپنتا حل نشود، از علی‌البدل دعوت نمی‌کنیم!


غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد گفت: با پایان مهلت شش ماهه قانون شوراها، شورای شهر یزد تا مشخص نشدن تکلیف سپنتا نیکنام به هیچ عنوان از عضو علی‌البدل دعوت نمی‌کند حتی اگر دیوان عدالت اداری حکم سپنتا نیکنام را لغو نکند. قرار بود آقای شمخانی که ریاست کمیسیون سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده دارد از طریق دیوان عدالت اداری مشکل حضور سپنتا نیکنام را در شورای شهر یزد حل کند اما تا این لحظه که آخرین ساعت‌های پایان مهلت 6 ماهه است هیچ مرجعی پاسخگوی ما نبوده است. ما معتقدیم مهلت شش ماهه که در قانون شوراها آمده است برای آقای نیکنام نمی‌تواند ملاک قرار گیرد چون ایشان به اراده خود در جلسات شورا غیبت نداشته است./جماران

دولت صدای خیابان را خواهد شنید


حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در یادداشتی تلگرامی نوشت: دولت و ملت از این مرحله هم با اعتماد متقابل با اقتدار عبور حواهند کرد. دولت گفتگو با فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را ادامه خواهد داد، صدای خیابان را خواهد شنید و بیشتر با مردم سخن خواهد گفت. روحانی یك تنش ارزی كوتاه مدت مدت را تبدیل به یك فرصت راهبردی برای اصلاح ساختاری بازار ارزی كشور كرد. دیشب رئیس جمهور با ارائه تحلیلی همه جانبه از واقعیات اقتصادی، عوامل و بازیگران مؤثر در تنش ارزی اخیر و نقد تجربیات سه دهه گذشته كشور در مواجهه با شرایط مشابه، از مسئولان و مشاوران اقتصادی، بانكی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اطلاعاتی و ارتباطی درخواست كرد ملاحظات و راهكارهای پیشنهادی خود را با صراحت و دقت بیان كنند.

صحنه را ترک نمی‌کنیم که تندروها کشور را بگیرند


حسین مرعشی در مصاحبه ای در باره استعفای شهردار تهران و اظهارنظرهای دادستان کل گفتگو کرد: استراتژي اصلاح‌طلبان روشن است. ما از رو نمي‌رويم و نبايد صحنه را ترک کنيم و کشور را به دست تندروها بسپاريم. آقاي منتظري از قضات برجسته و کارکشته کشور است. من فکر مي‌کنم که ايشان يک مقداري در اظهارنظر عجله کردند. بحث بيماري آقاي نجفي جدي است و رأي شوراي شهر هم سياسي نبود. رأي آنها در راستای قدرشناسي از اقدامات نجفي بود. خوب بود مقامات قضائي با حوصله و صبر بيشتري منتظر تصميم نهايي شورا مي‌شدند. همه اين تغيير و تحولات و فرازونشيب‌ها نشان مي‌دهد که استراتژي اصلاح‌طلبان براي حضور در صحنه سياسي و همراهي با مردم براي حل مشکلات کشور، درست بوده است. من معتقدم بايد اين استراتژي را حفظ کرد و ادامه داد و هيچ راهي جز پيگيري سياست‌هاي اصلاح‌طلبانه براي حل مشکلات کشور و اصلاح نظام سياسي و اداري وجود ندارد./ شرق

 

فردوسی‌پور به دادسرا احضار شد


فردوسی پور در گذشته در برنامه 90 آیتمی را به معرفی مالک سابق نفت اختصاص می‌دهد که بخشی از آن هم مربوط به زندگی شخصی وی می‌شد. همین امر باعث شد تا او از این مجری تلویزیون به دادسرا شکایت کند.تاکنون 2 احضاریه برای فردوسی پور از سوی دادسرا احضار شده که این مجری برای ادای توضیحات حضور پیدا نکرده است. احضاریه سوم هم به زودی صادر خواهد شد و اگر باز هم وی از این کار امتناع ورزد دادگاه حکم جلب وی را صادر خواهد کرد./صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار