مسؤول نیروی انسانی جمعیت امداد دانشجویی و مردمی امام علی (ع) استان کرمانشاه با اشاره به گزارش عملکرد جمعیت امام علی (ع) استان در نوروز ۹۷
کد خبر: ۵۹۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مصعب نیریزی  با اشاره به گزارش عملکرد جمعیت امام علی (ع) استان در نوروز ۹۷ و برای کمک به نیازمندان منطقه، اظهار داشت:فعالیت کمپین "بوی عیدی" از ابتدای اسفند سال قبل در فضای مجازی آغاز شد و در مجموع کمک‌های واریزی از طریق کمپین هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شد.

مسؤول نیروی انسانی جمعیت امداد دانشجویی و مردمی امام علی (ع) استان کرمانشاه تصریح کرد: مبلغ اهدا شده در مراسم بزم مهر نیز به میزان ۲۵ میلیون تومان بوده است که درراستای کمک به نیازمندان استان و اهالی زلزله‌زده در شهرستان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به مبالغ هزینه شده برای نوروز امسال از محل کمپین این دستگاه اجرایی، افزود: خرید و توزیع بیش از ۳۰۰ کیسه مواد غذایی ویژه شب عید برای خانواده‌های محروممحله‌های جعفرآباد، زورآباد، حکمت آباد، باغ ابریشم و... انجام گرفت، همچنین ٣۵ کیسه مواد غذایی بین خانواده‌های شناسایی شده توسط تیم جمعیت امام علی (ع) در شهرستانهرسینتوزیع شد.

این مسؤول از توزیع ۵۶۰ دست لباس نو برای کودکان محله‌های فوق الذکر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برگزاری جشن سال نو برای کودکان "خانه ایرانی" و "خانه علم" دردستور کار قرار گرفت و مجموع مبالغ هزینه شده برای لباس و کیسه‌های مواد غذایی و برگزاری جشن نیز ۳۴ میلیون تومان برآورد شد و تخصیص یافت.

مسؤول نیروی انسانی جمعیت امداد دانشجویی و مردمی امام علی (ع) استان کرمانشاه ادامه داد: از محل کمک‌های مردمی ویژه مناطق زلزله زده ۵۰۰ کیسه در شهرستان سرپل‌ذهاب و۶۰ کیسه در شهرستان ثلاث‌باباجانی به ارزش ۸۰ میلیون تومان توزیع شده است.

نیریزی با اشاره به اینکه مبلغ سه میلیون تومان توسط یکی از خیرین جهت توزیع در کنار کیسه‌های ثلاث‌باباجانی به ۶۰ خانوار این شهرستان اهدا شده است، افزود: مبلغ سه میلیونتومان پارچه نیز در اختیار کانکس خیاط خانه جمعیت امام علی (ع) استان در شهرستان سرپل‌ذهاب قرار گرفت که لباس‌های کودکان زلزله‌زده توسط مادران خیاط خانه جمعیت امامعلی (ع) در سرپل‌ذهاب تولید شود.

مسؤول نیروی انسانی جمعیت امداد دانشجویی و مردمی امام علی (ع) استان کرمانشاه اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ کیلو شکلات، ۱۰۰ بسته گوشت، ۵۰ کیلو آجیل، ۱۵۰ دست لباس نواهدایی غیرنقدی مجموعاً به ارزش حدود ۱۰ میلیون تومان در کنار سایر اقلام توزیع شده است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار