معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد اسلامی ایلام ؛
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: از این تعداد پنج مورد فصلنامه، سه مورد 2 ماهنامه، یک هفته نامه، 2 مجوز پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و 9 دفتر نمایندگی نشریات سراسری است که از هیات نظارت بر مطبوعات موفق به اخذ پروانه فعالیت شده اند.
کد خبر: ۵۹۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 15 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس قیطانی افزود: مجوز فعالیت 20 نشریه، پایگاه خبری و روزنامه سراسری برای فعالان و علاقه مندان رسانه ای این استان سال گذشته صادر شده است.


وی با بیان اینکه تعداد مجوزهای صادر شده در سال 96 نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشته تاکید کرد: سال 95 در مجموع مجوز پنج نشریه شامل فصلنامه، هفته نامه و 2 هفته نامه و مجوز هفت پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی در استان ایلام صادر شده است.


به گفته وی، با احتساب مجوزهای صادر شده هم اکنون تعداد 54 نشریه (روزنامه، هفته نامه، 2 هفته نامه، ماهنامه و 2 فصلنامه)، 27 پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی مجاز، 16 دفتر نمایندگی خبرگزاری و 85 دفتر نمایندگی نشریات سراسری در استان فعال هستند.


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ادامه داد: اکنون 27 مورد درخواست برای دریافت پروانه فعالیت نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی در نوبت بررسی و اعلام نظر اداره کل و هیات نظارت بر مطبوعات هستند.


قیطانی در خصوص پرداخت یارانه نقدی به مطبوعات محلی استان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و قول مساعد مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه نقدی پارسال فروردین ماه جاری واریز خواهد شد.


وی برگزاری دوره های آموزشی، تجلیل از خبرنگاران، برگزاری نخستین سوگواره منطقه ای اربعین در آیینه رسانه، تجلیل از پیشکسوتان مطبوعات، برپایی غرفه مطبوعات استان در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و تقدیر از خبرنگاران برگزیده جشنواره های منطقه ای، ملی و بین المللی را از اقدام های انجام شده این اداره کل در حوزه رسانه در طول سال گذشته برشمرد.


هم اینک حدود 200 خبرنگار در استان کار تهیه فرآورده های خبری شامل اخبار، گزارش، تحلیل، مقاله و عکس رسانه های نوشتاری و پایگاه خبری را بر عهده دارند. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار