جانشین انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح عملیاتی ضربتی مبارزه با سرقت در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 15 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد امروز در گفتگو با رسانه ها اظهارداشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت در یکی از محلات شهر ایلام اجرای طرح عملیاتی ضربتی مبارزه با سرقت بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به نشست فرماندهان و مدیران انتظامی و چگونگی طرح ریزی و برنامه ریزی دقیق برای اجرای این طرح گفت: واحدهای اطلاعات و تجسس کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و با همکاری خوب مردم منطقه و با اشرافیت کامل تعدادی از افراد فعال در امر سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: مأموران عملیاتی کلانتری۱۲ با پشتیبانی یگانهای عملیاتی یگان امداد و فوریت های پلیسی با هماهنگی های قانونی بعمل آمده در چند عملیات ضربتی،مکانهای آلوده شناسایی شده را پاکسازی و سارقان، مالخران و مواد فروشان آن مناطق را دستگیر و طی تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: در اجرای این طرح عملیاتی سه روزه ۴ سارق حرفه ای، ۳ مالخر همدست سارقان، ۲ فروشنده موادمخدر دستگیر، تعداد ۱۳ فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی موادمخدر صنعتی کشف و تعداد قابل توجهی نیز اموال سرقتی شامل یکدستگاه خودرو، مقادیر زیادی آهن آلات ساختمانهای نیمه کاره، تور فلزی ، رادیو ضبط خودرو و... کشف شد.

وی گفت:در این مأموریت تعداد ۴ ضایعات فروش،۲ سمساری پلمب و تعداد ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

سرهنگ حیدری زاد در پایان ضمن اشاره به استمراراجرای ا ین طرح ها در دیگر محلات از همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی کرد وگفت: پلیس برای تأمین امنیت و آرامش مردم با اجرای طرح های انتظامی مناطق آلوده به ویژه در بحث سرقت را پاکسازی کرده و اجرای این طرح ها تا پایان سال بصورت مستمر ادامه خواهد داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار