نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خبر داد
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به پیگیری جدی موضوع اشتغال جوانان خوزستانی گفت: مصوب کردیم تا هر مسجد در خوزستان یک سوله آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای رفع مشکل بیکاری راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۵۹۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 17 April 2018

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری اظهار کرد: 100 دستگاه چرخ‌خیاطی برای آموزش و اشتغال بانوان در مناطق محروم همچون زرگان، کوت عبدالله و حمیدیه تأمین‌شده چرا که اشتغال‌زایی از طریق کار خیاطی، درآمد خوبی دارد.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف دولتی همچون آموزش‌وپرورش، بیمارستان‌ها و سایر ادارات سالانه بیش از 100 میلیون دست لباس نیازمندند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: رایزنی‌هایی با دستگاه‌ها داشتیم تا نیازمندی‌های خود را از این کارگاه‌های خیاطی تأمین کنند.

وی با اشاره به پیگیری جدی موضوع اشتغال جوانان خوزستانی گفت: مصوب کردیم تا هر مسجد در خوزستان یک سوله آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای رفع مشکل بیکاری راه‌اندازی کند، با فنی و حرفه‌ای نیز دراین‌ارتباط صحبت شده و موافقت‌های لازم اخذشده است.

آیت‌الله موسوی جزایری بیان کرد: این اقدام با عنوان طرح مهارت افزایی جوانان مسجدی آغاز به کار می‌کند، در مرحله اول جوانان مسجدی از این طرح بهره‌مند ‌می‌شوند سپس این طرح توسعه می‌یابد.

وی افزود: موضوع آموزش نیز تعمیر کولرهای دو تیکه و تعمیر تلفن همراه به‌عنوان رشته‌های پایلوت در ابتدای آغاز طرح تعیین شدند که در ادامه احتمال افزایش رشته‌ها متناسب با شرایط وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اظهار کرد: در راستای افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی این طرح نیز به دنبال رایزنی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم تا اجرای طرح با قوت بیشتری آغاز شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار