معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:
معاون عمرانی استاندار گفت: طرح پیشنهادی مشاور پروژه شهید انصاری برای نظرخواهی به شورای اسلامی شهر قزوین ارسال شد.
کد خبر: ۵۹۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 17 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،علی فرخزاد با اعلام این خبر افزود: طرح خیابان شهید انصاری شرقی طی 15 سال گذشته دستخوش تغییرات مختلف قرارگرفته است.

عضو کمیسیون ماده 5 قزوین توضیح داد: بر اساس آخرین مصوبات استانی در سالیان گذشته شهرداری قزوین حدود 20 میلیارد تومان از سرمایه شهر را بابت تملک املاک واقع در مسیر بازگشایی این طرح هزینه کرده، ولی در سال 1394، پروژه فوق در بررسی طرح جامع شهری در شورای عالی معماری و شهرسازی رد شده و تعدد بازنگری در طرح صادرشده از سال 94 تاکنون در حال رسیدگی و طی مراحل تصویب است.

فرخزاد در خصوص علت ارسال طرح پیشنهادی مشاور برای نظر نهایی به شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح پیشنهادی الزاماً باید توسط شهرداری قزوین اجرا گردد و در صورت عدم مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین اجرای این طرح فاقد پشتوانه اجرایی خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار بابیان اینکه مشاور از مشاورین باسابقه و متخصص درزمینهٔ طراحی بافت‌های تاریخی و سنتی است که توسط دبیرخانه شورای عالی معماری و شهرسازی انتخاب‌شده تصریح کرد: در طرح قبلی عموماً طرح خودرو محوری مدنظر بوده ولی در طرح جدید تغییر رویکرد خودرومحوری به پیاده محوری و رویکرد گردشگری در این بافت مدنظر قرارگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار