معاون عمرانی استانداری قزوین:
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: ساخت بیمارستان در شهر مهرگان که شهر جدیدی است و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر ساکن خواهد داشت می تواند بسیاری از نیازهای درمانی مردم را تامین کرده و موثر باشد.
کد خبر: ۵۹۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 17 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،در مراسمی با حضور ایرج حریر چی قائم مقام وزیر بهداشت، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون استاندار، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی، موسوی موینی امام جمعه محمدیه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختحوابی تخصصی و فوق تخصصی سجادیه در ناحیه شهری مهرگان آغاز شد.

علی فرخزاد طی این مراسم اظهار کرد: ساخت این بیمارستان در شهر مهرگان که شهر جدیدی است و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر ساکن خواهد داشت می تواند بسیاری از نیازهای درمانی مردم را تامین کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان سجادیه از نظر پدافند غیر عامل هم اهمیت دارد افزود: با توجه به اینکه در اعزام بیماران سوختگی مشکل جدی در استان داشتیم که این دغدغه با ساخت این بیمارستان حل می شود، امیدواریم بسرعت این بیمارستان به بهره برداری برسد و نیازهای مردم را برطرف کند.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: ناحیه مهرگان با ساخت این بیمارستان و پارک ۲۲ هکتاری، مسجد، مدرسه و تامین سایر خدمات شهری می تواند به عنوان یکی از شهرهای مناسب برای زندگی تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار