کارگردان فیلم سینمایی «مصادره» با اشاره به نوع کمدی فیلم سینمایی «مصادره» با آنچه تا امروز از ژانر کمدی دیده‌ایم متفاوت است، گفت: از آنجا که تکرار را نمی‌پسندم، تمام گروه تولید در این فیلم سعی کردیم نوعی دیگر از کمدی را در معرض دید مخاطب قرار دهیم.
کد خبر: ۵۹۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 18 April 2018

به گزارش تابناک : مهران احمدی را بیش از این به عنوان بازیگر آن هم بیشتر در فیلم‌های کمدی دیده‌ایم و شاید در ذهنمان هم تصور نمی‌کردیم که روزی در قامت یک کارگردان مقابل او بنشینیم و به گفت‌وگو بپردازیم اما او امروز فیلمی ساخته که پرفروش‌ترین فیلم گیشه در جدول اکران نوروزی شده است.

«مصادره» فیلمی با بازی رضا عطاران، هومن سیدی و بابک حمیدیان که توانست مخاطبان را به خود جذب کند و مهران احمدی را نیز در مقام کارگردان راضی نگه دارد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا در خصوص رضایت مخاطب از فیلم «مصادره» در طول اکران توضیح داد: «مصادره» فیلمی است که داستان دارد و از همان ابتدا می‌دانستیم که مخاطبان را راضی خواهد کرد، از طرفی ما هم تمام تلاشمان را کردیم تا یک فیلم اجتماعی بسازیم که به دور از شعارزدگی تولید شود و حرف انسانی درستی را بیان کند.

«مصادره» یک کمدی شریف است

وی در پاسخ به این سوال که برخی از منتقدین بر این باور هستند سکانس‌هایی در فیلم وجود دارد که به هجو کشیده می‌شود،‌ بیان کرد: این نقد را قبول ندارم چرا که بارها گفته‌ام فیلم «مصادره» اتفاقا یک کمدی شریف است و ما در ساخت این کمدی تمام سعی خود را کردیم که مطابق با معیار خانواده‌‌های ایرانی پیش برویم به نحوی که اگر خانواده‌ای با فرزند خود برای دیدن این فیلم به سینما رفت خجالت‌زده فرزندش نشود.

بازیگر سریال «پایتخت» افزود: شاید بگویید کمدی ما با آنچه تا امروز از کمدی دیده بودیم متفاوت است این را قبول دارم چرا که ما سعی کردیم نوعی دیگر از کمدی را در معرض دید مخاطب قرار دهیم.

عطاران یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است

احمدی در خصوص انتخاب رضا عطاران به عنوان بازیگر نقش اول فیلم نیز اظهار داشت: از زمان نگارش فیلمنامه به همراه علی فرقانی نویسنده فیلمنامه برای نقش اصلی به رضا عطاران فکر می‌کردیم نه اینکه بخواهیم توسط او فیلم را در گیشه موفق کنیم بلکه توانمندی‌های رضا مدنظرمان بود چرا که باور دارم رضا عطاران یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است و اتفاقا یکی از بهترین بازی‌هایش هم در این فیلم بود.

بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش» ادامه داد: تمامی بازیگران در این فیلم متفاوت بودند ما هادی کاظمی متفاوتی داشتیم، بابک حمیدیان و هومن سیدی متفاوتی داشتیم. همه متفاوت بودند به دلیل اینکه خودم تکرار را نمی‌پسندم.

در حوزه کارگردانی دغدغه مالی ندارم

احمدی با اشاره به اینکه دغدغه مالی در حوزه کارگردانی ندارد، تصریح کرد: سال‌ها بازیگر بودم و بعد از این همه سال آنچه دوست داشتم را کارگردانی کردم، از آنجایی که دغدغه مالی در حوزه کارگردانی ندارم دوست دارم گزیده کار باشم.

صدای ناصر طهماسب برایم نوستالژی است

کارگردان فیلم «مصادره» در پاسخ به این سوال که چرا در فیلم از نریشن استفاده کرده و چرا برای این نریشن‌ها از صدای ناصر طهماسب استفاده کرده است، توضیح داد: دوست داشتم از هرچیزی که برای خودم خاطره داشت استفاده کنم. صدای ناصر طهماسب برای من نوستالژی دارد و می‌دانم برای خیلی از مخاطبان هم همینطور است و از آنجایی یک شخص سومی باید در فیلم با گفتن نریشن حسی را منتقل می‌کرد تصمیم گرفتم آن نفر سوم ناصر طهماسب باشد.

 

 

 

منبع : آنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار