نماینده شاهین‌شهر در مجلس از تنظیم نامه‌ای جهت رسیدگی هیأت‌رئیسه به عبارت پخش‌شده از رادیو هنگام پخش زنده نطق یکی از نمایندگان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 18 April 2018

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از تنظیم نامه‌ای توسط تعدادی از نمایندگان مجلس جهت رسیدگی هیأت‌رئیسه پارلمان به عبارت پخش‌شده در روز گذشته از شبکه رادیویی فرهنگ هنگام پخش زنده نطق یکی از نمایندگان خبر داد.

وی در این باره گفت: عبارت مذکور سخنی زشت بود که توسط یک نفر که مشخص نیست نماینده مجلس است یا کس دیگر در حین ایراد نطق آقای محبی‌نیا نماینده تکاب و میاندوآب از رادیو پخش شده و قلوب همه مردم ایران و به ویژه نمایندگان مجلس را جریحه‌دار کرده است.

حاجی‌دلیگانی گفت: ما می‌خواهیم مشخص شود که از لحاظ فنی آیا عبارت پخش‌شده در حین ایراد نطق نماینده مجلس ساختگی بوده است یا نه؟ بدین عنوان که آیا عبارت فوق مونتاژ شده است؟ یا اینکه از زبان یک نفر و در هنگام پخش زنده بیان شده است؟ و در هر صورت مرتکب این اقدام و همه مقصران مجازات شوند.

وی ادامه داد: در همان روز گذشته من با آقای پزشکیان نایب‌رئیس اول مجلس که اداره جلسه را در هنگام نطق آقای محبی‌نیا برعهده داشت تماس گرفتم و کلیپ منتشرشده در فضای مجازی را نیز برای ایشان ارسال کردم که همین دیشب موضوع موردبررسی قرار گرفت و صبح که از ایشان درباره پیگیری‌شان سؤال کردم پاسخ دادند هنوز در حال بررسی و دنبال کردن موضوع هستیم.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال جمع‌آوری امضاهای بیشتر از نمایندگان جهت درخواست از هیأت رئیسه مجلس برای پیگیری و روشن شدن این موضوع هستیم تا اگر این عبارت زشت از زبان یکی از نمایندگان در صحن گفته شده باشد،‌ به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار