فرماندار ویژه تنکابن، گردشگری و خدمات را اولویت اشتغال شهرستان در سال جاری اعلام کرد و گفت: بیش از هزار شغل می توان در بخش گردشگری ایجاد کرد.
کد خبر: ۵۹۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 18 April 2018

به گزارش تابناک : سید امیر حسینی جو ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان که در سالن همایش اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه بیش از شش میلیارد تومان از محل تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در دو دستگاه کمیته امداد و بهزیستی به طور 100 درصد جذب شد، گفت: مدیران باید در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت تنکابن تمامی توان خود را بکار گیرند و همه مدیران از مدیریت تلگرامی، نامه ای و مکاتبه ای پرهیز کرده و با برنامه کار کنند.
وی با تاکید بر حفظ وحدت بین مدیران دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد: هیچ بهانه ای مبنی بر اینکه مدیری بگوید نمی توانم کار کنم را نمی پذیرم زیرا دولت و نظام تمامی شرایط را برای کار وردن مهیا کرده است.
حسینی جو با بیان اینکه می توان با همین شرایط اقتصادی هم کار کرد، اظهار داشت: ما باید ضمن حمایت از کالای ایرانی از تولیدات تنکابن هم حمایت کنیم.
فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به تولیدات و محصولات این شهرستان اضافه کرد: به طور مثال گوشت که کافی در تنکابن تولید می شود نباید از شهرستان های دیگر وارد شود.
وی با بیان اینکه اشتغال فقط کار اداری نیست تصریح کرد: با خرید تولیدات شهرستان و عرضه آن به دیگر شهرستان ها هم اشتغال و درآمد ایجاد می شود.
حسینی جو با تاکید براینکه در سال جاری اولویت تنکابن در ایجاد اشتغال در بخش گردشگری است، اظهار داشت: تنکابن در گردشگری در سال گذشته در مسیر رشد قرار گرفته و توجه به ساحل این شهرستان می تواند به اعتقاد من بیش از هزار شغل ایجاد کند.
نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه کارگروه راهبردی اشتغال به ریاست دانشگاهها در شهرستان تشکیل شود، گفت: نگاه و اندیشه ها به ایجاد اشتغال باید تغییر کند و با طی مسیر فعلی به جایی نمی رسیم.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان تنکابن با گلایه از مسئولیت های انتخاباتی افزود: تا زمانیکه به فکر رای گرفتن و رای دادن هستیم وضع موجود تغییر نمی کند.
وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای تولید در زمینه های گوناگون مانند مرکبات، ماهی، بچه ماهی ، گل و گیاه و چای ، لوبیا و کیوی و ... ادامه داد: دو بخش گردشگری و خدماتی اولویت تنکابن برای ایجاد اشتغال است.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار