استاندار البرز کاهش آسیب‌های اجتماعی را منوط به افزایش اشتغال اعلام کرد و گفت: باید نرخ بیکاری سال جاری در این استان تک‌رقمی شود.
کد خبر: ۵۹۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 19 April 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان البرز، با تأکید بر لزوم توجه ویژه مدیران استانی و شهرستانی به موضوع اشتغال در حوزه کاری خود، اظهار کرد: در شش‌ماهه دوم سال گذشته توانستیم از بخشی از ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغال بهره‌مند شویم.

وی در ادامه افزود: طبق اقدامات انجام‌شده هنوز به نتیجه مطلوب در حوزه اشتغال استان البرز نرسیده‌ایم. البرز پتانسیل‌های فراوانی در حوزه اشتغال دارد که باید از آن‌ها بهره‌مند شویم.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم برگزاری مداوم نشست‌های کارگروه اشتغال این استان، تأکید کرد: با برگزاری این نشست‌ها به‌صورت مداوم، می‌توانیم مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی را از میان برداریم و در راستای تولید و اشتغال اقدام کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز درزمینهٔ مشاغل خانگی، تصریح کرد: از بانک‌های استان البرز می‌خواهیم که به موضوع تولید و اشتغال و نیازهای اقتصادی توجه داشته باشند تا بتوانیم در ایجاد اشتغال عمل کنیم.

نجفی بابیان اینکه فرمانداران، نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند و باید در راستای رسیدگی به شرایط اقتصادی و رونق بخشیدن به صنایع در شهرستان‌ها اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم نسبت به ارائه آخرین وضعیت اشتغال روستاها، شهرستان‌ها و سایر ادارات تا دو هفته آینده اقدام کنند.

وی با اشاره به توجه بیشتر درزمینهٔ اشتغال بوم گردی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی روستایی، بیان کرد: بانک‌ها همچنین موظف به پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی البرز هستند.

استاندار البرز کاهش آسیب‌های اجتماعی را منوط به افزایش اشتغال اعلام کرد و افزود: باید نرخ بیکاری سال جاری در این استان تک‌رقمی شود.

به گفته وی بخش کشاورزی باید ۳۰ درصد سهم اشتغال خود را در سال جاری افزایش دهد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار