لزوم شفاف‌سازی مسائل مالی باشگاه صنعت نفت آبادان
تناقض بین گفته‌های سرمربی و مدیرعامل نفت آبادان سبب شده که شفاف سازی درباره مسائل مالی این تیم بیش از گذشته اهمیت داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 19 April 2018

در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی در خصوص بودجه محقق شده باشگاه صنعت نفت آبادان از سوی مدیرعامل و سرمربی این باشگاه عنوان شده که اهالی فوتبال را دچار دوگانگی و این موضوع را متناقض با گفته‌های مدیرعامل و سرمربی این باشگاه در نشست‌های رسمی تیم صنعت نفت کرده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان سال 96 در جمع خبرنگاران عنوان کرد که بودجه مصوب باشگاه در فصل جاری ۱۶ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

اما سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد که دست‌کم هفت و نهایتا هفت و نیم میلیارد تومان به تیم فوتبال این باشگاه تزریق شده است و احتمالا سایر مبالغ صرف بدهی‌های قبلی این باشگاه شده است.

در حالی که مشخصا چند بازیکن فصل گذشته این تیم بالغ بر 50 درصد از قرارداد خود را طلب دارند و تیم‌های پایه آکادمی این باشگاه در مدت دو سال گذشته تنها 50 درصد از مبلغ قرارداد ناچیز خود را که غالبا زیر 15 میلیون تومان برای یک فصل بوده را دریافت کرده‌اند، مشخص نیست که حدود هشت میلیارد تومان باقیمانده صرف چه اموری شده و در این زمینه شفاف‌سازی لازم نیز صورت نمی‌گیرد.

البته مشخصا این باشگاه بدهی‌های مختلفی به آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها و تولیدی‌های پوشاک داشته و دارد که صرف هشت میلیارد تومان بابت تسویه حساب با این مراکز کمی به دور از منطق است.

در این بین لزوم پاسخگویی و شفاف‌سازی توسط مدیران باشگاه، ورود دایره بازرسی وزارت نفت به مسائل مالی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان که به عنوان یک باشگاه مردمی که از پشتوانه عظیم تماشاگران خونگرم این خطه برخوردار است، بیش از پیش احساس شده و سازمان منطقه آزاد اروند نیز به‌عنوان حامی اصلی و مهیا کننده بخش عمده این بودجه، می‌تواند این موارد را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و نتیجه آن را در اختیار علاقه‌مندان به این تیم بگذارد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار