معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه ایثارگران استان یزد به حج بیت الله الحرام اعزام می‌شوند گفت: ۱۳۰ نفر از این عزیزان برای امسال مراسم حج از استان یزد اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 19 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، محمد حسن فاضلی صبح امروز در جمع کارشناسان فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به سهمیه اختصاص یافته برای اعزام ایثارگران به حج بیت الله الحرام اشاره و اظهار داشت: در سال‌های گذشته این سهمیه به همه استان‌ها داده می‌شود که استان یزد نیز هر سال تعدادی از ایثارگران را در قالب چند کاروان به این مراسم معنوی اعزام می‌کند.

معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به سهمیه استان یزد برای اعزام ایثارگران به مراسم معنوی حج امسال اشاره و تصریح کرد: برای سال 97، 130 نفر از ایثارگران یزدی به حج بیت الله الحرام اعزام می‌شوند که امیدواریم بتوانیم مانند سال‌های گذشته، به بهترین شکل این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به شرایط خاص جانبازان 70 درصد گفت: این ایثارگران با کاروان‌های ویژه که با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد، کارهای اعزامشان پیگیری می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه ایثارگران نیز پس از انجام مراحل ثبت نام به مانند دیگر ثبت نام کنندگان به این سفر معنوی اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: به این معناست که برای آن‌ها کاروان‌های خاص نداریم ولی سهمیه‌ای که بنیاد شهید به آن‌ها می‌دهد، فیش حج آن‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم از یزد، معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه هر ساله خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای انجام این فریضه واجب دینی استقبال گسترده و چشمگیری انجام می‌دهند که با توجه به محدودیت‌هایی که داریم نمی‌توانیم نسبت به اعزام همه آن‌ها اقدام کنیم افزود: اما پس از انجام ثبت نام برای اینکه حقی از ضایع نشود در دوره‌های بعد افرادی که اعزام نشدند، به این مراسم معنوی اعزام می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: جانبازان و خانواده‌های شهدا از جمله کسانی هستند که از خود و فرزندانشان گذشتند تا آرامش و امنیت بر کشور جمهوری اسلامی حاکم باشد و بدون شک اگر کاری برای رضایت این افراد انجام گیرد قبول درگاه حق تعالی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار