استاندار قم گفت: استاندارد تولید کالا در عرض یک سال در استان قم ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده که این صد در صد رضایت مصرف‌کننده را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۹۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان قم که در سالن همایش‌های امام علی (ع) اتاق بازرگانی قم برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رشد و توسعه‌ای که در کشور به دنبال آن هستیم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های عادلانه امکان‌پذیر است.

وی افزود: تولید، اشتغال و صنعت چند سالی است هم دولت و هم فعالان این عرصه را درگیر خودکرده که تمامی توان خود را به کار بگیرند و امروز این مردم هستند که باید به دولت و صنعت بپیوندند و از کالاهای ساخت ایران حمایت کنند.

صادقی با بیان اینکه در سال 96 نسبت به سال 95، 25 درصد در استانداردسازی صنایع در استان قم رشد داشته‌ایم، تصریح کرد: افزایش استاندارد همیشه مساوی با افزایش کیفت و افزایش رضایت مشتری و درنهایت خرید و حمایت مشتری از کالا است.

استاندار قم با بیان اینکه قیمت کالای ایرانی برگ برنده‌ای برای ماست، اظهار داشت: این قیمت باید در حالی‌که� کالای ساخت ایران با کیفیت‌تر یا هم‌طراز کالای خارجی است، بسیار بهتر از کالاهای خارجی باشد.

وی تأکید کرد: حمایت از کالای ایرانی در صنایع مختلف به دست دستگاه‌های مختلف، تقدیر و تجلیل از برندهای برتر، مناسب بودن قیمت‌ها و بالا رفتن کیفیت‌ها که در دو سه سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم مزیت‌های رقابتی کالای ایرانی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار