استاندار قم خبر داد؛
استاندار قم گفت: استان قم در تولید کالاهای استاندارد و با کیفیت به رشد ۲۵ درصدی دست یافته است.
کد خبر: ۵۹۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی ظهر پنج‌شنبه در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: انجام کارهای اقتصادی زمانی انگیزه لازم دارد و انگیزه آن هم بهره وری و انتفاع است.

وی بر لزوم توسعه متوازن در همه سطوح اقتصادی تأکید کرد و گفت: اگر هرکس نقش خود را در اقتصاد مقاومتی بشناسد، برنامه حمایت از کالاهای ایرانی نتیجه بخش خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه توسعه استاندارد کالاها به معنای افزایش کیفیت آنهاست، گفت: رشد ۲۵ درصدی تولید کالاهای استاندارد در قم نشانگر این است که می‌توانیم با رقبای داخلی و خارجی با قاطعیت رقابت کنیم.

صادقی با طرح این مطلب که اقتصاد استان در سال‌های اخیر رشد داشته است، گفت: بسیاری از مسائلی که مربوط به استان است را با جدیت پیگیری می‌کنیم و اگر مشکلی هم لاینحل مانده خارج از توان استان است.

جذب سرمایه‌گذاری در قم رو به پیشرفت است

وی با اعلام اینکه جذب سرمایه‌گذاری در استان رو به پیشرفت بوده است، افزود: خوشبختانه صادرات استان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ رشد ۲۰ درصدی داشته و به بیش از ۲۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

استاندار قم با تأکید بر اینکه این رشد شامل صادرات و خروج کالاهایی که از طریق گمرک صادر نمی‌شود نیست، گفت: استان قم استعداد و ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی قابل قبول و خوبی دارد.

صادقی بر لزوم استفاده درست از زمان و منابع تأکید کرد و گفت: اقتصاد استان نیاز به نگاه بهره ورانه و خلاقیت و نوآوری در تولید و توزیع دارد.

وی از مردم خواست که از ظرفیت‌های اقتصادی استان استفاده کنند و افزود: مردم باید نقش خود را در بهره‌گیری از کالاهای ایرانی به خوبی ایفا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار