استاندار یزد مطرح کرد
استاندار یزد بر لزوم همراهی سایر دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی با آموزش‌وپرورش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین قشر دانش‌آموز استان تأکید کرد و افزود: دراین‌بین ظرفیت سمن‌ها نیز نباید مغفول بماند.
کد خبر: ۵۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 20 April 2018

محمود زمانی قمی جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان یزد در محل استانداری با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد پیشرو، به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه به‌خصوص در میان قشر نوجوان و جوان کشور اشاره کرد و یادآور شد: دراین‌بین نقش نهاد آموزش‌وپرورش در راستای کاهش آسیب‌ها و ارائه آموزش‌های لازم و تربیت نسل جوان و نوجوان کشور پر اهمیت است.

استاندار یزد در ادامه بابیان اینکه آموزش‌وپرورش نهادی گسترده، وسیع و تأثیرگذار است، تصریح کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین قشر جوان و نوجوان و در مدارس کشور، سایر نهادها نیز باید بیش‌ازپیش با این مجموعه همکاری مؤثر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه سمن‌های فعال در عرصه آسیب‌های اجتماعی، فعالین فرهنگی و روحانیون، سازمان‌ها مختلف فرهنگی و... باید نسبت به اهمیت این فعالیت در این حوزه آگاه شوند و از توانایی‌های آن‌ها نیز به‌خوبی استفاده شود، اظهار داشت: شورای آموزش و پروش باید در این راستا پیشگام شود و سایر ظرفیت‌ها را فعال کند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان با تأکید بر اینکه نسلی که امروز به‌عنوان دانش‌آموز در مدارس در حال تعلیم دیدن و تربیت شدن هستند، آینده‌سازان و مسئولین و مدیران آینده کشور هستند و باید پست‌های اجرایی مختلف در کشور را در دست بگیرند، افزود: برای تربیت مطلوب و آماده‌سازی این نسل باید تمام توان خود را به کار بگیریم.

زمانی قمی با تأکید مجدد بر اینکه همه نخبگان و مسئولین و سازمان‌ها ذی‌ربط باید با جدیت در عرصه تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان با آموزش‌وپرورش همکاری کنند، خاطر نشان کرد: فعالیت در این خصوص نباید به سخنرانی و فعالیت‌هایی ازاین‌دست محدود باشد و اقدام و عمل جدی و با برنامه باید موردتوجه قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار