تخلفات احتمالی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۹۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 20 April 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از حواشی متعددی که در روزهای اخیر راجع به عملکرد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مطرح شد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قصد رسیدگی به اتفاقات احتمالی را دارد.

علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال راجع به حواشی پیرامون تیم صبای قم و پرونده تخلفات احتمالی در رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان، اظهار کرد: هنوز پرونده تخلفات احتمالی در رقابت‌های لیگ و باشگاه صبای قم به کمیته اخلاق واصل نشده، اما فرآیند تکمیل گزارش در حال انجام است و بر این اساس، روند مربوطه مطابق برنامه طی خواهد شد.

موضوع دیگر راجع به صبای قم و عملکرد پر حاشیه و پر حریف و حدیث این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، پیگیری مطالبات طلبکاران بومی این باشگاه است که به همین منظور جلسه طلب‌کاران بومی باشگاه صبای قم با مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

قمی‌هایی که در سال‌های اخیر برای صبا فعالیت کرده و از این باشگاه طلب‌کار هستند بعد از ارائه درخواست رسیدگی به طلب خود به مسولان مختلف قم، در اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور یافته و در دیدار با حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم خواستار رسیدگی متولی ورزش قم به مطالبات خود و دریافت طلب‌هایشان شدند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در پایان شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در اردیبهشت ماه سال 1396 از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد و با کسب نتایج ضعیف، مدیریت نامشخص و کادر فنی ناکارآمد از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول نیز به دسته دوم سقوط کرده و با توجه به بدهی‌های سنگین به طلب‌کاران خود، فعالیت این تیم در فصل آینده لیگ دسته دوم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار