کد خبر: ۵۹۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 20 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ّسرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی از تبدیل پنج هزار و ۳۰۰متر شبکه سیمي فشار ضعيف به کابل خودنگهدار در سال ۹۶ خبرداد.
مهندس عباسعلی اسماعیلی بااشاره به این که در راستای طرح پیک سایي، ۳۳ انشعاب اصلاح گرديده گفت: عمليات بهينه سازي ۱۶۷ اشتراک برق در جهت کاهش تلفات به اجرا درآمده است.
وی بابیان این که در سال گذشته، هفت هزار و ۶۰۰متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث شده افزود: ۱۷هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائي و زميني در زمان قيد شده دايرگرديده است.
وی با ابراز این که ۳۵ هزار و ۵۰۰متر شبکه های توزیع برق بهینه سازی شده اظهارداشت: باتلاش نیروهاي اجرائي اين مديريت، ۲۱ ايستگاه هوائي توزيع برق نيز برقرار گرديده است.
وی بااعلام این که ظرفیت کل پست های توزیع برق این شهرستان هم اینک، ۵۳هزار و ۱۲۵ کيلوولت آمپر است تصريح کرد: ۴۶۸ دستگاه سرچراغ جديد در سطح شهرستان نصب گرديده است.
وی بااشاره به انجام ۱۱۶ پروژه عمرانی برق رسانی در سال قبل خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه ها، مبلغ ۲۴ میليارد و ۷۰۸ ميليون ريال اعتبار صرف شده است.
مهندس اسماعیلی بیان داشت:احداث کنتورهای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیريت انرژي (فهام) ولتاژ اوليه، نصب دستگاه هاي ريکلوزر، سکسيونر گازي و سکشنالايزر ، از مهم ترين برنامه هاي انجام شده اين مديريت در راستاي افزايش قابليت اطمينان شبکه هاي توزيع برق اين شهرستان در طول سال ۹۶ به شمار مي رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار